|
|
|
شعار های اصلی 4 دهه گذشته جنبش های مدنی _ سیاسی چه بود؟ |
|
|
|
رقص جنون/ بنبست ایدئولوژیها و امکان بازسازی امر ملی |
|
|
|
چرا در کار گروهی زود دشمن میشویم |
|
|
|
قيصري كه آوردند، بدجور بوي شكست مي دهد |
|
|
|
كار نامه مخالفين پادشاهي خواه ( اپوزيسيون ايران ) در یک سال کدشته چه بود؟ |
|
|
|
چرا این جنگ ضروری بود؟ |
|
|
|
آیا حزب دمکرات کردستان ایران توان درس آموزی از گذشته خود را دارد؟ |
|
|
|
گفتگو با تاریخ با حضور کیانوش توکلی ، زندان یا دانشگاه چریکی؟ |
|
|
|
ترامپ از رژیم ایران ولائی بازی خورد و ترامپ مردم ایران را بازی داد! |
|
|
|
رضا پهلوی؛ یک جایگزین معتبر؟ میشل توبمن |
|
|
|
ملی گرایی غرب ، واکنش فرهنگی - تمدنی علیه گلوبالیسم و تهاجم فرهنگی اسلامی است |
|
|
|
آیا رهبران احزاب کرد ایرانی از وقوع جنگ ایران پیش از حمله خبر داشتند؟ |
|
|
|
برگی از تاریخ، چه کسانی در کشتن زنده یاد رزم آرا با فداییان اسلام همکاری کردند؟ |
|
|
|
بعنوان یک لیبرال_ دمکرات , خوشبینی را سرچشمه نیرو و انرژی می دانم |
|
|
|
ضرورت اتاق فکر و تشکیلات |
|
|
|
آیا ترامپ از جنگ با ج ا پشیمان شده است؟ |
|
|
|
رهبر انقلاب شیر و خورشید را چگونه خطاب کنیم؟ |
|
|
|
چرا ایران از مسیر پیشرفت خارج شد؛ نقش ایدئولوژی، جریانهای وابسته و نابودی روند نوسازی ایران |
|
|
|
نبرد مسلحانه مردم و رژیم در یک بعد از ظهر |
|
|
|
رژیم ولایی همه زمینه ها را برای آغاز دوباره جنگ فراهم ساخت! |
|
|
|
قانون اساسی جنگ افروزان !(قسمت اول) چرا مخالفین ریز و درشتِ جنگ علت را فراموش کرده اند و به معلول چسبیده اند؟ آیا حکومت |
|
|
|
ضرورت امیدواری به آینده بهتر برای ایران |
|
|
|
شکلگیری یک روایت خطرناک در تاریخ ایران؛ اتهام ترامپ و سکوت احزاب کُرد |
|
|
|
چه کسی جنگ را آغاز کرد؟ |
|
|
|
پژواکِ خیابان ـ نبردِ روایتها |
|
|
|
انتخاب میان جنگ و استبداد، یا یافتن راهی برای نجات ایران؟ |
|
|
|
اهداف گنگره آزادی ایران در لندن چه بود؟ |
|
|
|
من خود کرد هستم با چه مجوزی کومله ودمکرات نماینده کرد های |
|
|
|
وقتی ۴۷ سال پیش در شبی رسوا ابلیس پیر بر خانه ام تسلط یافت |
|
|
|
دیواری کوتاهتر از شیرین عبادی نیافتید؟ |
|
|
|
مدیریت نتیجهمند در برابر رهبری صوری شورایی |
|
|
|
پیام بهار اگر چه لب آن خندان نیست |
|
|
|
ايا اساساً تفاوتي بين شعار «نه به جنگ و نه به جمهوري إسلامي» و « نه به جنگ و اري به جمهوري إسلامي » وجود دارد؟ |
|
|
|
در تظاهرات ضد جنگ در شهر كلن، دست چپهايي را ميبينم كه با "سري افراشته" نگهدارنده پرچم خون چكان رژيم هستند |
|
|
|
سیزدهمین روز جنگ؛ گسترش حملات هوایی به شهرها و افزایش تنش در خلیج فارس |
|
|
|
شبکه پیچیده تونلهای تهران؛ قالیباف چگونه زیر پای پایتخت را خالی کرد؟ |
|
|
|
تنگۀ هرمز، کلید پیروزی جنگ!؟ |
|
|
|
جنگ و صلح؟ یا جنگ شماره ۱ و جنگ شماره ۲؟ |
|
|
|
جنگ و بهای سنگین آن برای زنان و کودکان؛ از بمباران مدرسه دخترانه تا کشته شدن در اعتراضات |
|
|
|
تشدید جنگ قدرت پس از مرگ خامنهای؛ مجتبی خامنهای در سایه جنگ جناحها به رهبری رسید |
|
|
|
زیرساخت واقعی ایران جوانانی بودند که دیگر بازنگشتند |
|
|
|
كدام سناریوی و با كم هزينه ترين روش مي شود ، ايران را نجات داد؟ |
|
|
|
حمله نظامی و چهار سناریو |
|
|
|
بررسی الگوی شلیک مرگبار در اعتراضات سراسری ۱۴۰۴، بر اساس حقوق بینالملل |
|
|
|
فراخوان اجرای مصوبه ۲۱۱، آزادی زندانیان در پی حملات جنگی |
|
|
|
پیام جنجالی علی کریمی ؛ تفاوت سکولاریسم با تقابل مذهبی، وحشت کشورهای عربی، هویت ترکیبی چیست؟ |
|
|
|
وقتی یاران و همراهانِ جنگ افروزان با جنگ مخالفت می کنند، مرزهای وقاحت جابجا می شود! |
|
|
|
«نه به اعدام»؛ از کارزار زندانها تا مطالبهای ملی |
|
|
|
صد و نهمین هفته کارزار «سهشنبههای نه به اعدام» در ۵۶ زندان |
|
|
|
از مجید شریف واقفی تا مجید رضا رهنورد راهی طولانی طی شد! |
|
|
|
جمهوری ایرانی؛ آلترناتیو استبداد دینی و بازتولید دیکتاتوری |
|
|
|
*جنگ بد است؟ عجب....! |
|
|
|
ایران انینترنشنال رسانه ای قابل تقدیر |
|
|
|
در سال روز رفتن مردی که ستایشگر زندگی بود بیاد حمزه فراهتی |
|
|
|
به گزارش پلیس های محلِ تظاهرات در شهر مونیخ و تورنتو و لوس آنجلس و بروکسل به شرح زیر است: |
|
|
|
وقتی کسانی بیشتر دنبال عیب های مقتول می گردند! تا تقبیح آدم کشی! |
|
|
|
لیبی: چگونه «شمشیر اسلام» شکسته شد؟ |
|
|
|
گناه ماست که مردم امید از زمین بریده چشم بر آسمان دوخته اند. |
|
|
|
ماهيت ضد آزادي "انقلاب" بهمن |
|
|
|
کوهی که حتی موش نزائید! |
|
|
|
یا امروز در کنار مردمید یا در مقابل آنها ! |
|
|
|
دمکراسی ادعائی چپ و جمهوری خواهان |
|
|
|
مالیخولیای بیگانهستیزی؛ فصل مشترک چپ و ولایت فقیه |
|
|
|
عظمت زندگی در برابر مرگ |
|
|
|
چرا چپ افراطی و راست افراطی بزرگترین مانع اتحاد اپوزیسیون ایراناند؟ |
|
|
|
نقد «دفترچهٔ مرحلهٔ اضطرار» |
|
|
|
تجمعاتی که باید بیک هم گامی عمومی فرا بروید . بخش دوم |
|
|
|
میر حسین موسوی و بهاره هدایت! |
|
|
|
پدر بزرگ ما برگشتیم ! |
|
|
|
با درود و احترامی عمیق به جوانان ایران که پرچم ملی ایران دوباره به اهتزاز در می آورند! |
|
|
|
پاسخی به یک هم وطن از داخل ایران! |
|
|
|
دولت مدارانی بر آمده از دل این دولت سرکوب که از نظر آقای نگهدار توان گذار مسالمت آمیز دارند!! |
|
|
|
فشردن دست قاتلان |
|
|
|
گفتار در همایش جمهوریخواهان 25.01.2026 شهر کلن – آلمان |
|
|
|
ندا آقا سلطان، سینما رکس،مهسا ژینا امینی، قتل عام دیماه ۱۴۰۴ و خون شویان حرفه ای! |
|
|
|
تاریخی که قسمت پایانی آن که بزودی نگاشته خواهد شد. |
|
|
|
آیا جنگی در راه است؟ |
|
|
|
نامهای سرگشاده به فعالان سیاسی اپوزیسیون ایران |
|
|
|
به کجا می رویم؟! |
|
|
|
گزارش و هشدار از یک تجربهی میدانی |
|
|
|
از «شاه رفت» تا «جاوید شاه» |
|
|
|
آنها که توانسنه اند بگویند گفته اند: |
|
|
|
وطن دار و بی وطن |
|
|
|
کشتار ۱۲ هزار ایرانی در سکوت دفن نخواهد شد |
|
|
|
فقط حق خودمونو میخوایم |
|
|
|
فرقه رجوی و تکرار یک الگو: حمله به صدای مخالف در قلب لسآنجلس |
|
|
|
به خیابان آمده گان چه کسانی هستند؟ |
|
|
|
آیا ابعاد خطر را آنگونه که میبینیم، میشنویم و میخوانیم، واقعاً درک میکنیم؟ |
|
|
|
اگر بخود اعتقاد دارید! بسیار ساده است. |
|
|
|
دیشب در سیمای یک جمهوری خواه به ندای شاهزاده رضا پهلوی لبیک گفتم ودر پیرانه سری همراه مردم شدم . |
|
|
|
روز نبرد نهایی با رژیم اشغالگر اسلامی فرارسیده است! |
|
|
|
دو دوتا..معمولاََ می شود چهارتا! |
|
|
|
حمله نظامی آمریکا به ونزوئلا را محکوم میکنیم |
|
|
|
از کوبا تا ونزوئلا؛ پایان افسانههای پوشالی ایدئولوژیک |
|
|
|
همبستگی و همكاري ملی |
|
|
|
"گفتن لفظ مبارک باد طوطی در قفس" |
|
|
|
روح فرقه دمکرات آذربایجان در کالبد حزب چپ ایران!!! |
|
|
|
اکثریت آنان که امروزدر میدانند |
|
|
|
آن روزبا سوال بزرگ خود درراه رسیدن است ! |
|
|
|
روزگار دگرگون شده: امید و سرنوشت جنبش مردم ایران |