رفتن به محتوای اصلی

و اما در باره آزادی بیان، من

و اما در باره آزادی بیان، من
ناشناس

و اما در باره آزادی بیان، من نظرم را پیشاپیش اعلام کرده بودم و شما نوشته بودید: «همه نظریه ها آزاد اند، حتی فاشیستها نیز میتوانند "نظریه" خود را به اطلاع خوانندگان برسانند» بعد من پرسیده بودم «:« آیا ایران گلوبال درج و انعکاس "نظریه" روحانیون مرتجع ایران در باره نجس بودن بهائیان را مطابق اصل آزادی بیان می داند؟ آیا شما بحث و گفتگو در باره این نظر را درست می دانید؟» جواب شما این بود: « انتشار این خبر و نظریه و نقد آن» کمک میکند که مردم "چهره ی ضد انسانی" دیکتاتوری حاکم را بهتر بشناسند. یعنی جواب شما مثبت است» بسیار خوب! پس چرا حالا اینچنین از نشر این نوار برآشته و عصبانی شده اید؟ به نظر من هم نشر این نوار دقیقا «کمک میکند که مردم "چهره ی ضد انسانی" دیکتاتوری حاکم را بهتر بشناسند». البته برای واکنش شما فرضیه های مختلفی را می توان قائل شد:

1. سرکوب خشونت بار و کشتار بهائیان برای شما به اندازه یک جوک بر علیه ترکها اهمیت ندارد و دلیل عصبانیت و مخالفت شما هم همین است.
2. شما مداحان خامنه ای را انسانهای وارسته و پایبند به اخلاق می دانید و بروز چنین کلماتی از آنها را محال می شمارید.
3. از نظر شما بکار بردن کلمات رکیک و جنسی بسیار خطرناکتر از فراخوان به قتل است
4. خودتان بگردید و پیدا کنید
مشکل در این است که شما دوست داشتید نوشته نژادپرستانه خانم افشار را چاپ کنید و در توجیه این عمل غیراخلاقی خودتان به "آزادی بیان" متوسل شدید و حتی تا آنجا پیش رفتید که گفتید اگر کسی نظرش بر کشتار بهائیان بود ما نظر او را چاپ می کنیم. حالا یک نواری درآمده که ظاهرا بزرگترین مشکل شما با آن بر سر همان یک جوک ترکی است (واگرنه کاشانی‌اش شما را ناراحت نکرده!). در اینجا است که دیگر همه موعظه‌هایتان در مورد پآزادی بیان را از یاد می برید و سعی می کنید با استفاده از کلمات فرنگی مثل "پورنوشومنیسم" برای گاف بزرگی که داده اید تئوری ببافید.
شاد باشید