رفتن به محتوای اصلی

بانو گرامی

بانو گرامی
ناشناس

بانو گرامی
شما در فیسبوک خود یکسره برای تکه تکه کردن ایران پافشاری می کنید.اما خوشبختانه البته از نظر من.یک مشکل اساسی با کردها دارید. آن اینکه چون کردها دعوی بسیاری از سرزمین ها را که شما در خیال می خواهید کشور آذربایجان را در آن برپا کنید.از این رو با آنها مشکل دارید و نمی توانید با آنها متحد شوید.البته این امر در وضعیت کنونی برای ایرانیان بسیار سودمند است.اما چند واقعیت به صورت تیتروار:1اقوام ترکی که اینک در ترکیه زندگی می کنند تقریبا 1000سال است که به منطقه آناتولی آمده اند.از طرفی قبایل ترکی که در آذربایجان مستقر شده اند از قرن 4و5 قمری بوده انهم در خارج شهرها.پس از انهم از قرن 8و9 به بعد انهم در خارج شهرها وبطورکل اینان بسیار وحشی بوده اند و بعد ها هم در مردم آذری حل شده اند.2-دلیل ترکی آذری که آذربایجانی ها سخن می گویند یورش چند صد ساله عثمانی های وحشی بوده و...

3- اگر ترکان 9000 سال است که در آذربایجان هستند چرا بابک خرمدین می خواسته مردم آذربایجان به دین آبا اجدادی خود زرتشتی بر گردند.واصلا چرا ترکی سخن نمی گفته.4-جمهوری باکو(آذربایجان جعلی)از زمان استاین آذربایجان نامیده شده تا با این نام جعلی باعث جدایی آذربایجان از ایران بشود.نام مناطق آنطرف رود ارس در واقع "آران "بوده که در کتاب های قدیمی ثبت است...5-ترکیه ای که اینقدر به آن می نازید در کارنامه خود کشتار یک میلیون ارمنی.هزاران هزار آسوری ویونانی دارد.6-این ترکیه مورد علاقه شما از خود فرهنگی ندارد. به طوریکه موسیقی و رقص کنونی اش متعلق به کردها. زمانی به دروغ می خواست نوروز ایرانیان را متعلق به خود کند. نه زبان نوشتن دارد و... و به طور کلی یکی از بی فرهنگ ترین کشورها.7-جمهوری باکو هم که شما در فکر اتحاد با آن هستید. با تالش ها که در واقع آریایی هستند مشکل اساسی دارد و حقوق آنان را رعایت نمی کند.حالا شما به فکر حقوق خیالی آذریان هستید.8-هیچ وقت یک تبریزی به طور مثال قبول نمی کند.تحت امر یک باکویی باشد. زهی خیال باطل.
9- به نظر خیلی ها امثال شما جاسوسان جمهوری اسلامی هستید. تا مردم فکر کنند اگر جمهوری اسلامی برود کشور تکه تکه خواهد شد پس قید مبارزه با جمهوری اسلامی را بزنند که مبادا کشور تجزیه شود.!؟

پاینده ایران
زنده باد آزادی