رفتن به محتوای اصلی

خانم لیدا افشار انتقاد من به

خانم لیدا افشار انتقاد من به
ناشناس

خانم لیدا افشار انتقاد من به مسئولین محترم سایت ایران گلوبال نیست. متوجه نقاد محترمی است که اصول اولیه نوشتن
را رعایت نمی کند وبدتر آنکه آنرا بحساب دموکراتیزم مدرنیزم و مبارزه با ادبیات چپ سنتی و غیره می گذارد. نوشتن در طبیعت خود مسئولیت آور است و مستلزم پاسخگویی به سئوالاتی که نوشته ممکن است در ذهن خواننده ایجاد کند.

اساسا یکی از اهداف نوشتن ایجاد پرسش در ذهن جستجوگر مخاطب به قصد ایجاد فضای سالم بحث و تبادل نظرپیرامون موضوع مورد بحث است. شیوه اتخاذی آقای شاملی کوچکترین احترامی به شعور مخاطب قائل نیست و مخاطب را لایق دانستن نمی داند.
خواننده نامحرم است و فقط مجاز است حدس بزند. مقاله ایشان ظاهرا جواب فرد یا افرادی است که با نقل قول هائی نامفهوم! از اشخاص ناشناس! باعث ”انحراف اذهان عمومی و تخریب سیمای سیاسی جنبش ملی دمکراتیک خلق ترک (آذربایجان) در ایران" میشوند.
البته ایشان لزومی نه دیده اند که به نقل قولها و آن اشخاص ناشناس و نیز نقل قول کنندگان اشاره ائی به کنند. ایشان فکر می کنند همین که خودشان می دانند کافی است.
من در این رابطه چهار سئوال مطرح کرده ام و منتظر توضیحات ایشان هستم. همچنین پرسیده ام :
"خواننده صاحب شعور که باید هر نوشته ائی را با دید نقادانه بخواند، اگر بخواهد مستقلا تحقیق کند، به کجا باید مراجعه کند؟ آخر ”اخیرا با نقل قولهایی نامفهوم از افراد ناشناس سعی میشود..." هم شد رفرنس؟"