رفتن به محتوای اصلی

با درود به شما جنابه ناصر

با درود به شما جنابه ناصر
ناشناس

با درود به شما جنابه ناصر فکوهی که در مواردی چند هم فکر هستیم . من یک آذر بایجانی هستم که از پدر و مادرم هم آذری مهاجر هستند.آنان خودشان را ایرانی اصل میدانستند من وخانواده ام از برادر و خواهر زن و بچه و و و و همه اهله فامیل که با هم در ارتباط هستیم خودمان را ایرانی میدونیم و و زبانه ملی راهم فارسی و قبول داریم که از هزاران هزار محاسن جامه ما است و زبانه دیوان سالاری که اصل سومی است برای ما باقی مانده اصل یک و دو در مجالی دیگر .

من مشکله فارسی نویسی دارم برنامه فارسی نویسه خوبی ندارم از وجوده داشتنه غلط املای مضرات میخوام و لی توانستم با زبانی که سیصد ملیون با ان حرف میزان با شما هم وطنم درد دل کردم
حال کسانی مثله آقای بنی تروف همش میگه عرب عرب از لحاظه انتروپلوگی ،انسان شناسی عرب به جماعتی میگن که ساکن حجاز هستند دارای محسناتی هستن چون رنگه تیره بینی بلند که تا به لبه بالای میرسد و قد حالته قراره گرفتن چشم ها رنگه چشم ها و و وو .البته این ها اقلیمی هستند که علمی صد در صد نیست فردا شاید آنالیزه بهتر یا جامه تری عنوان شود.
اگر استناد میکنید که در ایامی بسیار دور اقوامه شما عرب ها آمده اند به این جغرافیای که نامش ایران عزیز است پدر و مادر من هم از باکو اما دهه اند البته آنجا هم جزو ایران بوده است اما ما خوده مان را ایرانی میدانیم و افتخار میکنیم . شما اگر دوست ندارید بروید انجا که پدر و مداره گرامی شما نی میانداخت کاری نداره عرب که نیستید عرب زبان هستید هنوز فرقه اینها رو نمیدونید . اگر در آلمان و یا در فرانسهو یا اینگلیس زندگی میکنی و بزبانه آلمانی یا فرانسه یا اینگلیسی حرف میزنید آلمانی نیستید و فرانسوی هم نیستید کمی . فکر کنید اینرو بدونی همیشه راه با ز است .و جادهه دراز
حالا خوده این عربستان که کفتاره پیر اینگلیس این خانواده سعودی ها سره کار آورد. پرچمه اسلام رو از عثمانی ها ترکها گرفت . که از قرنه پنجم با حمله هلا کو به بغداد پرچم داره اسلام شد تا پایانه ان با عثمانی ها بود که کفتار پیر این پر چم رو داد به این خانواده سعودی ها که دزد بودند به حقیقت اینطور است. در فیلم لورانسه عربستان کاملا نمایان است. به هر حال با فروشه نفت خیلی دوست دارند منطقه رو عربی کنند بعد بدان دسته کفتار پیر اینگلیس که با خرسه شمالی تقسیم کنان خرسه شمالی روسیه هم به نان و نوی رسیده شده ارزه کننده ا نرژی اروپا . پوزه سید علی سگ دست خامنه ی رو زاد و حقه ایران در دریایی خزر از نفته و گاز زیر تا روش رو گرفتآمد به ایران بر ای اولین بر در تاریخه ایران. لابد شنیدید که گفت هرکی به اندازه زورش حرف به زنه . از طریق ماموره ها شان معلوم حال و و وو و . دسیسه میکنن امتیازه بیشتری از جمبوری اسلامی ایران بگیران و میگیرن بعد این ها میگن ما نماینده آذری ها و یا عرب ها و یا و و و و هستیم که پوچ است و بس مزخرفت است . به امیده نابودی جمبوری اسلامی ایران که مشکله اصلی است خونه همه مارو کرده تو شیشه . تخمه اصلی ون رو هم واتیکان گذشته برای ضیفف کردنه عثمانی ها چون راهه زمینی در تسخیره عثمانی ها بود از راهه دریا راه پیدا کردند به پشته جبهه عثمانی ها و توانستند جلوی پیشروی های آنان بگیرند . حالا ماندیم با این این فرقه شیه حشری .
مشکله اصلی ما که به این بد بختی افتادیم به دور افتادن از فرهنگه غرب نیست، بلکه به دور افتادن از فرهنگه خودمان است فرهنگه قبل از زرتشتی که خرم دینی و فرهنگه سیمرغی است که جهان بینی بسیار بسیار متفاوت دارد. بر مبنای خیر ور شر بنا نشده بلکه کاملا زمینی و سکولار است به امید ان روز که هر ایرانی بتواند فقط ده دقیقه در مورده فرهنگه اصیل ایران بتواند حرف به زند . نه این خود زنی که فداییانه اسلام و فداییانه چپه که پدره مارو در آوردند . و حالا نوبته به این مردانه اجاره ی رسیده جدای طلب هستند که سینه ترک و عرب و لر و کرد و و و. میزنند به فرهنگه قبل که کوروش حاصله ان بود و در ان جانه انسان مقدس بود و اولین بر آورده از جان خرد بود که مقدس بود. اصل جان در همه بود سیاه سفید زن مرد همه جان ها مقدس بود . حقوقه بشر از این وازه تر از این کلی تر تو شاهنامه فردوسی پور از این موارده است.
ما همه باهم هستیم