رفتن به محتوای اصلی

جناب آ الیار قبل از همه

جناب آ الیار قبل از همه
ناشناس

«کامنت آراز که خلاف مقررات سایت است و اصولا باید حذف شود برای نشان دادن سطح فرهنگ ناسیونالیسم موجود و درس آموزی از آن منتشر میشود. پاسخ آن جداگانه داده خواهد- آ.ائلیار»
جناب آ الیار قبل از همه میخواهم به شما روشن کنم, اگر کامنت مرا این بار هم بلوک کنید, کلاهمان حسابی به هم خواهد خورد. از مشخصات خیلی بارز و واضح شما دو تایش می خواهم بنویسم: یکی اینکه متا مغز استخوانتان ضد ترک هستید و دومی اینکه یک تمامیت خواه تمام عیار هستید یعنی هر کسی تمامیت ارزی ایران زیر سئوا ببرد برای شما یک پام منفوراست . ضد ترک بودن از سرو صورتتان میباردو در همه کامنتها و نوشته هایتان تا به ترک ها بند نکنید, آرام نمیگیرید.حتی یک بچه دبستانی هم میفهمد که شما چقدر بازیچه و آلت دست فارسهای آریائی و نژاد پرست شده اید ولی تفکرات استالینیستی به ندازه مغز شمارا استحاله کرده , حتی به اندازه آن بچه هم شعور ندارید.

این تفکراتی کومونیستی شمارا به حدی مانقورت کرده, نه قوم میشناسید , نه قبیله میشناسید, نه پدر , نه مادر و نه وجدان و نه شرافت. از دموکراتی که دم میزنید سر تا پا دروغ است . کسی که به پدر و مادر و قوم و قبیله خود خیانت کند, در حقیقت به انسانیت خیانت میکند. شما کجا و انسانیت کجا؟ شما جوانهائی را به خاطر دفاع از قوم وقبیله و ملت و هویت خود, ناخون هایشان را در زندانهای فاشیسم فارس منکشند, انسانهای مسخ شده و پان چی و چی مینامید. ننگ بر ایده اولوژی که
شما را این چنین ببار آورده است.