رفتن به محتوای اصلی

آقا يا خانم "رازی"، به‌ روی

آقا يا خانم "رازی"، به‌ روی
ناشناس

آقا يا خانم "رازی"، به‌ روی چشم اين پرسش شما را هم پاسخ می‌دهم، به‌ آن شرط که‌ از حجاب ابداعی حکومت اسلامی بدرآئيد. شما که‌ از حکومت عدل علی دفاع می‌کنيد و چون آقای تجری با تغيير مذهبتان در آن مجلس پليدان و آن دانشگاه‌ مولد دانشمندانی چون آقای تجری و احمدی‌نژاد به‌ نوايی رسيده‌ايد، چرا خود را مخفی می‌کنيد؟! يعنی حکومت شما ارزش اين را ندارد قائم به‌ ذات و با نام و مشخصات خود از آن دفاع کنيد؟ تا آن لحظه‌ که‌ شما از زير چادر بيرون نيامده‌ايد، تنها اين قدر که‌: آری، می‌توان به‌ زبان کردی سخن گفت و ضدکرد بود، می‌توان به‌ زبان فارسی سخن گفت و ضدايرانی بود...

آقای گروسی، خيلی جالب است، طرفداران حکومت ناب محمدی برای بی‌آبروکردن مخالفان خود آنها را به‌ روزنامه‌ی کيهان، اين تريبون اصلی رژيم و ارگان وزارت اطلاعات آن نسبت می‌دهند! جدی رژيم بايد به‌ چنين طرفدارانی افتخار کند.
در ضمن اگر با همان قاموس روزنامه‌ی کيهان به‌ مخالفان رژيم حمله‌ شود، اين کيهانی نيست؟!
روزی به‌ يکی از دوستان آلمانی‌ام که‌ وکيل دادگستری است و به‌ ايران سفر کرده‌ بود، صحبت می‌کردم. وی می‌گفت: "من در تعجم اين رژيم چگونه‌ بر پا مانده‌ است؛ حتی پاسدارهايش لب به‌ شکوه‌ می‌گشايند." من اضافه‌ کردم: "آری، می‌دانم، حتی آنهايی که‌ از آن زرتزاق می‌کنند، شهامت اين را ندارند، رک و پوست‌کنده‌ از آن دفاع کنند، چه‌ برسد به‌ مردم."