رفتن به محتوای اصلی

با سلام،

با سلام،
ناشناس

با سلام،
در مورد مقاله ای که در سایت در ارتباط با برنامۀ ماه عسل گذاشته اید. خواهشمندم ابتدا اطلاعاتتان را کامل کنید و بعد اقدام به انتشار نمایید. بنده از بهائیان ساکن شیراز هستم که همسرم کرمانی است. خانوادۀ این آقای ایمان شجاعی را کاملا می شناسد و بارها در جلساتی که آقای ایمان شجاعی حضور داشته اند شرکت کرده اند. ایشان قبل ازدواج بهایی بوده اند و در تشکیلات بهایی شرکت می کرده اند. بعد از تعطیلی تشکیلات ایشان به دختری مسلمان علاقه مند شده و بدون عقد بهایی با ایشان ازدواج می کنند. لازم به ذکر است که خواهر بزرگترشان هم همینگونه ازدواج می کنند. خانوادۀ همسر من با خانوادۀ این آقا در ارتباط هستند و خانوادۀ ایشان در ضیافت شرکت می کنند حتی در جلسۀ شهادت حضرت اعلی که در منزل پدر آقای ایمان شجاعی برگزار شده ایشان و همسرشان و پسر کوچکشان هم حضور داشته اند و حتی پسرشان مناجاتی را از حفظ خوانده اند.

در ادامه باید بگویم که دقیقا شب بعد از این برنامه ضیافت منزل پدر آقای شچاعی برگزار شده و پدر ایشان از شدت ناراحتی به بیمارستان منتقل شده بودند. و همچنین بقیۀ خواهران ایشان در زمرۀ بهائیان و حتی معلم درس اخلاق هستند. در ضمن این فرد هیچ ارتباط فامیلی با آقای عرفان شجاعی ندارند و فقط هر دو نفراصالتا اهل باغین در استان کرمان هستند.در ضمن آقای ایمان شچاعی در کرمان به شغل مکانیکی مشغولند. و در دوران کودکی به دلیل مشکلاتی که برای پدرشان پیش می آید در فقر شدیدی زندگی می کرده اند و جامعۀ بهایی از ایشان حمایت می کرده. البته از دیدگاه من همین مشکلات کودکی باعث این اتفاق شده و ایشان را علاوه بر لطمات روحی نسبت به پول دریافتی بابت اینکار تشنه نموده.

لازم به ذکر است که وقتی مطلبی در سایت شما نوشته می شود که حتی قسمتی از آن اشتباه است، خواننده ای که به اشتباه پی می برد اعتماد خود را نصبت به صحت سایر قسمت ها از دست می دهد و با خود می اندیشد "شاید بقیه قسمت ها هم نا درست باشد، از کجل معلوم؟ من که از صحت یا عدم صحت موارد دیگر خبر ندارم." به همین دلیل است که توصیه می نمایم نسبت به صحت مطابی که در سایتتان می گذارید بیشتر نکته بین باشد.

با تشکر