رفتن به محتوای اصلی

بیایید برای ایران فرزندانی شایسته باشیم

بیایید برای ایران فرزندانی شایسته باشیم

۳۷ سال از روی کار آمدن رژیم ضدمردمی و ضدملی جمهوری اسلامی در ایران می‌گذرد. در این مدت چندین درصد از دریای کاسپین به روسها واگذار شده و پولهای نجومی حاصل از فروش ذخایر زیرزمینی مثل نفت و گاز و غیره به تاراج رفته و بارها بحث واگذاری جزایر سه‌گانه‌ی خلیج همیشگی پارس به میان آمده و بدین ترتیب تمامیت ارضی ایران به طور مداوم تهدید شده است. در این میان کار زیادی نه از دست مردم عادی و نه از گروههای ملی و آپوزیسیون بر‌آمده است. تنها کاری که از دست آنها برآمده اعتراض و اطلاع‌رسانی بوده و بس.

با توجه به حقایق مذکور، خواستم برای اولین بار پیشنهادی را مطرح کنم تا در صورت استقبال، نیروهای خودجوش مردمی و آپوزیسیون برانداز و نویسندگان و تحلیلگران ملی و میهنی هم روی آن مانوور بدهند و نظرات و ایده‌های خود را در جهت منافع ملی و حفظ تمامیت ارضی ایران مطرح کنند. در تفاهم نامه لوزان که بین جمهوری اسلامی و گروه ۱+۵ صورت گرفت کنگره آمریکا به اوباما تذکری داد مبنی بر اینکه هرگونه توافقی با رژیم جمهوری اسلامی – خوب یا بد – تنها و تنها تا پایان دوره ریاست جمهوری اوباما اعتبار دارد و پس از پایان ریاست جمهوری وی از هرگونه اعتباری ساقط است. حال پیشنهاد من به دوستان گرامی این است که در اصطلاحِ کشتی گیران «بدل» همین فن را به کشورهای تصمیم‌گیرنده‌ی جهانی بزنیم، و اعلام کنیم که هرگونه توافقی با رژیم جمهوری اسلامی، پس از سقوطِ این رژیم از اعتبار ساقط است.

امروز قدرتهای جهانی در حال امتیاز گرفتن از رژیمی هستند که کوچکترین ارزشی برای منافع ملی و تمامیت ارضی ایران قایل نیست و تنها به قدرت می‎اندیشد و بس. ما ایرانیان میهن‌دوست نمی‌خواهیم تاریخ تکرار شود؛ نمی‌خواهیم که در صورت سقوط جمهوری اسلامی یک قرارداد ترکمانچای یا لوزان‌چای یا هر قرارداد ضدملی دیگری روی دستِ ایران و مردمش بماند تا مردم و حکومت بعدی مجبور شوند تاوان ضدملی بودن حکومت پیشین را بدهند. سالیان سال است که به میهن خود، به تاریخ و فرهنگش، و به بزرگانش نازیده‌ایم. بیایید ما نیز فرزندانی شایسته برای ایران باشیم تا آیندگان به ما بنازند و با افتخار از ما یاد کنند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید