رفتن به محتوای اصلی

به ایرانی بودن خود میبالم

به ایرانی بودن خود میبالم

چه زیباست صحنه آرایی اینچنین، چه امیدبخش است دیدن چنین تصاویری و چه مفرح است دل دادن به نوائی که سالها در انتظار شنیدنش بودی.

از بدو تولد حکومت اسلامی تا کنون کسی شاهد چنین عظمتی و بزرگی از ملت ایران نبوده ، اپوزسیون حکومت ایران در طی این سالها از مردم خرده می گرفت که چرا در آنجائی که باید حضور داشته باشند نیستند، و همیشه کاستیهای خود را برگردن مردم ایران می انداخته. اما این روزها شاهد آنیم که مردم در زمان و مکانی که باید باشند، هستند و ثابت کردن که یکی از پوینده ترین مردمان دنیا هستند. و تا نگرفتن جواب خود برپا و استوار خواهند ماند.

امروز صحبت از موسوی و کروبی نیست و با آنکه اینان بانیان خیر بودند ولی اکنون آنان بدنبال مردم ره می پیمایند. همگان خوب می دانند که اگر نبود استقامت ملت ایران چه بسا در همان روز اول و با اولین تشر رهبری سرجای خود می نشستند و سکوت می کردند ، همانطور که در طی سی سال گذشته هر وقت خواستند کلامی بر خلاف مشی رهبری بر زبان آرند با اولین خطاب او سکوت کرده و بعضا زبان به عذرخواهی می گشودند. اما اینان با دلگرمی به استواری مردم ایران ایستاده اند که این کار نیز جای تقدیر دارد . البته امیدوارم آنان تا آخر با مردم باشند و مثل همیشه مردم را برای مصالح خود قربانی نکنند. و نیز مراقب باشند که گز نکرده در حال بریدن نباشند . بعضی از رفتارهای اطرافیان آقای موسوی متاسفانه این شائبه را بوجود می آورد که اینان نیز خطکش و معیاری برای جدا کردن خودی و ناخودی دارند. شب گذشته شاهد چنین رفتاری از آقای عیسی سحرخیز بودیم . ایشان در گفتگو با دکتر سازگارا در برنامه تلویزیونی صدای امریکا چنان سخن گفتند که انسان ناخوداگاه احساس می کرد از هم اکنون آقایان بدنبال جدا کردن خود از دیگران هستند و متاسفانه این احساس به انسان دست می داد که اینان نیز دارند خودی و ناخودی می کنند. حداقل از آقای سحرخیز که وابسته به جامعه مطبوعاتی است چنین رفتاری بعید بود. به نظر می رسید که ایشان صریحا می گفتند کسی به جز ما اجازه ندارد خبری نقل کند و چیزی بگوید !!!! و بهانه شان این بود که دکتر سازگارا راوی اخبار غلط است که البته امروز شاهد بودیم اینچنین نبود، حتی اگر بفرض هم آقای سازگارا به اشتباه خبری را نقل کرده بودند ایشان می توانستند با لحنی مودبانه و دوستانه این غلط گیری را انجام دهند. به هر روی امیدوارم راهی را که به قولی بخشی از حاکمیت اسلامی در پیش گرفتند اینان نگیرند و بدانند که ملت ایران با هر که بخواهد چنین رفتار زشتی داشته باشد به مقابله می پردازد.

اما درخواستی نیز از ملت بزرگ ایران داشتم ، در چند روز گذشته عکس ها و فیلمهای متعددی از صحنه های درگیری اراذل و اوباش حکومتی با فرزندان عزیز ایران برروی سایت های متعددی منتشر شده که بعضا تصاویر بعضی از این جلادان به روشنی قابل رویت است. از تمامی هموطنانم خواستارم با رویت و شناسایی هر یک از این سیه رویان به ذکر نام و نام فامیل او و آدرس محل سکونتش اقدام نماید تا مردم ایران بدانند اینان چه کسانی هستند. در اکثر سایت ها عکس یکی از این جانیان منتشر شده که با چاقوی در دست مشغول سلاخی یکی از عزیزانمان است. عاجزانه از شما عزیزان خواستارم که به شناسایی این اوباشان حکومتی کمک کنید. تا دیگر جرات نکنند اینگونه با فرزندانمان رفتار کنند.

من به ایرانی بودن خود می بالم زیرا همچون تویی هموطن دارم. عشق به وطن بدون عاشق بودن هموطن بی معناست. پس عاشقانه به هم و به ایرانمان عشق بورزیم تا ریشه این عاشق کشی را از جا برکنیم.

 علی سزمدی

26 خرداد 88

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید