رفتن به محتوای اصلی

آقای رفیق‌دوست قبله آمال ملت ایران غرب باشد یا عربستان؟

آقای رفیق‌دوست قبله آمال ملت ایران غرب باشد یا عربستان؟
تفسیر از:
اقبال اقبالی

به گزارش فارس محسن رفیق‌دوست امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب برای محاصره ایران وارد صحنه شده بودند ولی نتوانستند به اهداف خود دست یابند به همین دلیل جنگ نرم را آغاز کردند.

وزیر اسبق سپاه با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی به خودکفایی کامل از نظر نظامی رسیده است، عنوان کرد: ای کاش سیاسیون هم این پیام را دریافت کرده و در همه زمینه‌ها این خودکفایی را عملی می‌کردند. وی ادامه داد: ایران اسلامی ظرفیت ۱۵۰ میلیون نفر جمعیت را دارد و می‌تواند آن‌ها را تامین کند بنابراین باید از تحریم‌ها برای ایجاد فرصت و ظرفیت‌های جدید استفاده می‌کردیم.

رفیق‌دوست با اشاره به سخنان یکی از اساتید مصری در مورد فتنه ۸۸ گفت: او عنوان کرده بود در جریان فتنه ۸۸ ما بیشتر از ایران حوادث را دنبال می‌کردیم و وقتی جمهوری اسلامی با خدشه‌ای روبه‌رو نشد دریافتیم که نظام اسلامی ایران که بر اساس دین بنا شده، شکست‌ناپذیر است. وزیر اسبق سپاه با اشاره به روی کار آمدن دولت اعتدال و تدبیر خاطرنشان کرد: امام و رهبری معتدل‌ترین افراد بودند و اگر کسی در مسیر آن‌ها حرکت کند فردی معتدل خواهد بود.

رفیق‌دوست تصریح کرد: ما با برخی سیاسیون مشکل داریم چراکه آن‌ها فهم درستی از ولایت فقیه ندارند و نمی‌خواهند به درک صحیحی هم برسند زیرا غرب قبله آمال اینگونه افراد است و دیدیم که در فتنه ۸۸ تا کجا پیش رفتند و در روز قدس هم شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» را سر دادند. وزیر اسبق سپاه با بیان اینکه عده‌ای به نام ارتباط با امام زمان (عج) قصد دور زدن رهبری و مراجع تقلید را دارند، تصریح کرد: در حالیکه راه رسیدن به ولایت امام عصر (عج) همین مرجعیت و رهبری است.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید