رفتن به محتوای اصلی

جمهوری اسلامی محکوم است

جمهوری اسلامی محکوم است

 

شبکه استقلال و برابری پایدار زنان (وایز) باور دارد که جمهوری اسلامی، ضمن ایجاد دشمنی با جهان و اقدامات بین‌المللی تروریستی، مهمترین دشمن خود را مردم و به ویژه زنان ایران می‌داند. جمهوری اسلامی از جنگ افروزی به عنوان فرصتی برای سرکوب دشمن اصلی خود یعنی مردم و زنان ایران و نمایش ملی گرایی دروغین رانت بگیران و فاجعه آفرینان سپاه بهره می‌گیرد.

 

جمهوری اسلامی بار دیگر این روزها وحشیانه به جان زنان و دختران ایران افتاده است و به جسم و روان آنها تعرض می‌کند. زندان‌های جمهوری اسلامی مملو از زنانی شده است که برای آزادی‌های حداقلی خود در جامعه ایستادگی می‌کنند. مهمترین جنگ حکومت جنگ با زنان است.

 

شبکه وایز از مردم، شامل زنان ایران و مردانی که از آنها حمایت می‌کنند، به خاطر ایستادگی در مقابل این فاجعه اعمال وحشیانه حجاب اجباری حمایت می‌کند و سرکوب وحشیانه زنان را محکوم می‌کند. امید داریم که  تصاویر افرادی که در این جنایات شرکت دارند و مسؤل هستند توسط مردم مستند شده تا در آینده مورد محکومیت بین‌المللی و قضایی قرار بگیرند.

 

همچنین شبکه وایز ضمن محکوم کردن حمله موشکی کور به اسرائیل و نمایش قلدرمآبانه جمهوری اسلامی بر این نکته تاکید دارد که چنین اقداماتی تنها تصمیم حکومت ضدمردمی و ضدانسانی جمهوری اسلامی است و عواقب آن نیز باید متوجه خود رژیم باشد. مردم ایران خود، گروگان‌های جمهوری اسلامی هستند و نباید خطر مستقیم و غیر مستقیم متوجه آنها شود.

 

شبکه وایز امید دارد که جامعه بین‌المللی در رساندن صدای فریاد و ایستادگی زنان ایران و انتشار این شرایط همراه شوند. ما تاکید می‌کنیم که هر جنگی در خاک ایران که مردم را هدف بگیرد، به ضرر زنان مبارز خواهد بود و باعث یکدست شدن حکومت و سرکوب بیشتر برای خاموش کردن مبارزات آنها خواهد شد. زین رو خواهان آن هستیم که جامعه بین‌المللی به تقویت و حمایت از زنان ایران روی آورد. از طرف دیگر اپوزیسیون داخل و خارج کشور را تشویق می کنیم که به نقش تاریخی زنان برای استقرار دموکراسی در کشورمان، توجه خاص داشته باشند و در این مسیر زنان مبارز را دوش تا دوش همراهی و حمایت کنند.

شبکه استقلال و برابری‌ پايدار زنان(وایز)

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید