رفتن به محتوای اصلی

به ماشین علی و نو عروسش در چهارراه هلال احمر شهر ایذه شلیک می شود

به ماشین علی و نو عروسش در چهارراه هلال احمر شهر ایذه شلیک می شود

ماشین #علی_مولایی و نو عروسش در #ایذه مورد حمله نیروهای امنیتی قرار می‌گیرد و علی از ناحیه سر زخمی می‌شودومردم او را بهمراه همسرش به بیمارستان می‌رسانند.در بیمارستان علی هنوز کاملا هوشیار بوده و با تلفن با اقوام نزدیک صحبت می‌کندکه کم‌کم سطح هوشیاری او افت میکند

روز ۲۵ آبان، ماشین علی و نو عروسش در چهارراه هلال احمر شهر ایذه مورد حمله نیروهای امنیتی قرار می‌گیرد و علی از ناحیه سر زخمی می‌شود و مردم او را به همراه همسرش به بیمارستان می‌رسانند.

Image removed.

در بیمارستان علی هنوز کاملا هوشیار بوده و با تلفن با اقوام نزدیک صحبت می‌کند که کم‌کم سطح هوشیاری او افت می‌کند و او را توسط یک آمبولانس غیرمجهز به بیمارستان گلستان اهواز اعزام می‌کنند.

 

تصویر

در بیمارستان از مغز او اسکن می‌گیرند و در آی‌سی‌یو بستری می‌شود. با وجود پیگیری خانواده که می‌خواستند با پزشک او صحبت کنند، در تمام طول شب تا صبح هیچ پزشکی به آنها معرفی نمی‌شود. صبح فردا یک پزشک به آنها خبر می‌دهد علی را به سردخانه منتقل کرده‌اند.

Image removed.

خانواده برای گرفتن جنازه به سردخانه میروند اما متوجه می‌شوند که متوفی بدون اطلاع خانواده به پزشکی قانونی منتقل شده. دلیل انتقال به پزشکی قانونی تحقیق درباره نوع گلوله‌ و اسلحه‌ای بوده که به سر علی شلیک شده بوده و طبق مشاهده یکی از اقوام که جنازه را دیده بوده با اینکه تنها به سر علی شلیک شده بوده، همه محوطه شکم شکافته شده بوده و سراسر بخیه داشته.

Image removed.

و به خانواده اعلام می‌شود که نیروهای امنیتی هر هفت نفری را که همزمان کشته شده‌اند به گورستان ایذه منتقل خواهد کرد. خانواده علی پافشاری می‌کند که می‌خواهند علی را در روستای خودشان دفن کنند که نیروهای امنیتی از آنها تعهد میگیرند که هیچ ازدحام و تجمعی برای تدفین صورت نگیرد.

.Image removed.

روز تدفین نو عروس با لباس عروس در میان جمعیت زیادی که برای بدرقه علی آمده بودند دیده می‌شود. مأموران تابوت را با پرچم جمهوری اسلامی پوشانده بودند که مردم با شعار «بی‌شرف، بی‌شرف، پرچم را پاره می‌کنند و اجازه نمی‌دهند مأموران امنیتی، مراسم خاکسپاری را ازکنترل خانواده خارج کنند

به نقل از اقوام #علی_مولایی

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید