رفتن به محتوای اصلی

رطب خورده کی تواند منع خرما کند

رطب خورده کی تواند منع خرما کند

پیامی که در نگاه اول بسیار ساده می نمود ولی با صرف چند دقیقه از تحلیل این خبر، مغزتان دچار سونامی به مراتب شدیدتر از سونامی ژاپن می شود ؛

 صفحه فیسبوک سید علی خامنه ای رسماَ آغاز به کار کرد!!!

آه از چه سرعت اینترنتی استفاده می کند؟ اسم فیلتر شکن آن چیست؟ از چه شرکتی vpn تهیه کرده است؟

با گذشت دقایقی بیشتر اثرات این سونامی درمغزتان بیشتر مشاهده می شود.

فیسبوک ؟!بام؟! شیب؟ً! فیسبوک؟!

مگردر ایران فیسبوک فیلتر نیست؟

مگر کارنمودن با فیسبوک در ایران ممنوع نبوده و جرم ندارد؟

مگر فیسبوک از ابزار تخریبی دشمن برای ایران نیست؟

پس از چند ساعت اگر شما دارای حافظه خوبی باشید که در آن رویدادها و اتفاقات نه چندان دور را بخاطر آورید دوباره از خود می پرسید:

مگر چندین نفراز جوانان ما به جرم فعالیت در فیسبوک دستگیروزندانی نشدند؟

چند نفر همچون پیمان عارف شلاق خوردند؟

چندین نفر به جرم فعالیت در شبکه های اجتماعی همین الان در زندان هستند؟

مگر ستار بهشتی به جرم اینکه مطالبی را در فیسبوک و وبلاگ شخصی اش نوشته بود دستگیرنشد و بصورت خیلی خیلی طبیعی بله بصورت خیلی خیلی طبیعی نمرد؟!

   آقای خامنه ای اگر شما واقعاً به این سطح از بینش و آگاهی رسیده اید که با تاسیس رسمی صفحه فیسبوک ، راه را برای ارتباط مستقیم با شخص خود شما و آن هم بدون حضور محافظان و بادیگاردها و بدون تعیین وقت قبلی باز گذاشته اید جای بسی خوشحالی است که رهبر یک نظام آنقدر به خود اطمینان دارد و آنقدر خود را از مردم می داند که افراد مستقیماً می توانند با آزادی بیان کامل و بدون هیچگونه بیم و هراسی حرف دل خود را به گوش وی برسانند. حال که شما به آزادی بیان باور پیدا نموده اید بنده می خواهم مطالبی را به شما به عنوان کوچک ترین ذره این خاک پرگهر عرض نمایم.

    شما که در زمان تولد یا علی گفتید ودائم هم به معتمدین خود بدهکار هستید و از آنها پول قرض می گیرید و در حال حاضر مقتدی زمانه اید و نایب بر حق امام زمان و رهبر و ولی امر مسلمین جهان می باشید و جدیداً هم به عنوان امام ملقب شده اید و اقعاً به آزادی بیان اعتقاد دارید؟

 اگر شما به آزادی بیان اعتقاد و باور دارید پس اینهمه زندانی سیاسی گرفتار در بند و اسارت برای چیست؟

زندانیانی که اگر خیلی خوش اقبال باشند و یکدفعه در زندان دچار سکته قلبی و مغزی نشوند و یا به مرگ خیلی خیلی طبیعی نمیرند و یا  با داروی نظافت خودکشی نکنند مجبور به تحمل سالیان زیادی از عمر خود را در پشت دیوارهای زندانهای سیاسی اند ؛ کسانی که برای کوچکترین خواسته هایشان از قبیل حق داشتن مرخصی ، ملاقات با خانواده ، مراجعه به پزشک  ، عدم آزار و اذیت و محدودیت های قضایی افراد خانواده و سایر موارد بعضاً مجبور به اعتصاب غذای خشک می شوند.

    تعجب میکنم که شما نیز دچار دوران  قاعدگی هستید آن هم از نوع روشنفکرانگی و جالب اینکه این دوره قاعدگی شما دقیقاً با دوران انتخابات در ایران همزمان می شود .

   در زمان قاعدگی شما دختران می توانند با حجاب آنچنانی (بدون حضور گشت ارشاد ) در جامعه حضور یابند و چه بسا در راهپیمایی ها هم شرکت کنند و عکس شما را بر سر و صورت خویش بچسبانند و از فراق دوریتان اشک بریزند .

در زمان قاعدگی شما در دانشگاهها کرسی های آزاد اندیشی برپا می شود و بر حسب تصادف خبرنگاران رسانه ملی (؟)  خیلــی خیلـی تصادفـی از حوالـی دانشگاهها رد می شوند و هوس تهیه گزارشی از این جلسات به سرشان می زنند .

در زمان قاعدگی شما ... 

     شما که در تمام سخنرانی هایتان در نماز جمعه عبارت (( اوصیکم به تقوالله )) را به کار می برید، آیا واقعاً تقوای الهی این چنین است ؟ آیا واقعاً عدل علی که شما خود را با آن مقایسه می کنید و مریدانتان شما را علی زمانه می دانند این است ؟ آیا واقعا امام اول شیعیان این چنین می زیست ؟

آقای خامنه ای به کجا چنین شتابان ؟

    شما که مجتهد به اموردینی هستید و به بهشت و جهنم و جهان پس از مرگ اعتقاد راسخ دارید. در شریعت اسلام ناب محمدی که به قول مریدانتان شما پرچم دار آن در ایرانید که مواکداً گفته شده است که خداوند از حق خود می گذرد اما از حق الناس نخواهد گذشت ؛چرا این همه حق الناس؟ 

مطمناً این  مطلب را خوانده اید که اگر مردم عادی خطا کنند اثراتش کمتر است ولی وای به حال رهبران این مردم که اگر اشتباه و گناه کنند اثرات بیشماری به بار خواهند آورد .

آیا شده است از خود بپرسید واقعاً به چه قیمتی ؟

این همه ظلم و جنایت در حق این ملت نجیب را چگونه می خواهید در درگاه احدیت پاسخگو باشید ؟ شما که شنیده اید و یا اگر هم نشنیده اید اکنون من به شما می گویم امام اول شیعیان گفته است : "اگر قدرت ماندنی بود نوبت به من و شما نمی رسید ." واقعاً فکر این را نموده اید که با چه رویی فردای قیامت در حضور حق تعالی حاضر خواهید شد ؟ کمی به عواقب کارهای خود فکر کنید که می دانید خداوند عادل کامل است .

دعا می کنم که خداوند زنده ما را از تمامی اسارات وجودمان آزاد نماید . آمین 

گــر می نخوری طعنــه مـزن مستــان را 

بنیــــاد مکـــن تـــو حیلـــه و دستـــان را 

تو غره مشـــو که مـــی ، مــی نخــوری 

صد لقمه خوری که می غلام است آن را

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید