رفتن به محتوای اصلی

این ادعااز بنیاد خطاست که

این ادعااز بنیاد خطاست که
ناشناس

این ادعااز بنیاد خطاست که مینویسد (موضوع رفع ستم از مردمان کرد، معضلی است دیرینه هم در ایران ما و هم فرا کشور ما)
معنای این سخن این است که همه ایرانیان جز مردم کورد در ناز و نعمت ارام و اسایش زندگی میکنند فقط این کوردها هستند که هر روز شگنجه میشوند.همین ادعا رانیز سازمان فدائیان میتواند در مورد ترکان کند.مانند .. موضوع رفع ستم از ترکان معضلی دیرینه است د رایران .
مینویسد ( حل دمكراتيك مسئله كرد در منطقه، همانا از انواع "فدرال"ها، "خود مختاری‌ها" و ديگر اشکال خواهد گذشت.)
فدرال و خود مختار ی روشن است ولی دیگر اشکال روشن نیست .دیگر اشکال میتواند جدائی از ایران باشد ؟ولی این مهم گفته و نوشته نمیشود.
بدون شک این حقوقی که سازمان فدائیان برای خلق کورد در نظر دارد در مورد مردم اذربایجان نیز باید صدق کند. پرسش این است که چرا این حاتم بخشی شامل مردم اذری ترک و یا لرو

بلوچ و یا خلق عرب و یا خراسانیان و یا مردم گیلک و ترکمن نمیشود؟
برادر از قدیم گفته اند شتر سواری دولا دولا نمیشود.شما به عنوان سازمان فدائی در باره کورد نظر میدهید ولی در مورد کوردستان ایران سرنوشت انرا به سیاست روحانی گره میزنید و این کار نامی جز فرار ندارد.سازمان بخود اجازه میدهد در باره کوردستان ترکیه و عراق و سوریه اظهار نظر کند ولی در باره ایران نظری از خود ندارد.
پرسش این است ایا سازمان فدائی به تمامیت ارضی ایران باور دارد یانه.این باور به تمامیت ارضی را باید سازمان فدائی و

بویژه حزب توده در اسناد رسمی خود اعلام کنند و بر اسا س باور به تمامیت ارضی ایران مسائل اقلیتها ادیان و خلقها را حل کنند.
اگر سازمان فدائی اعلام کند که این سازمان به تمامیت ارضی ایران باوری ندارد دیگر نیازی به دفاع از ستمی که برخلق کورد و یا ترک و یا بلوچ و یا عرب میرود ندارد چرا که کوردان برای انها مانند مردم افریقا و یا مردم بنگالادش بیگانه هستند و این نظریه میتواند قابل قبول باشد ویا نباشد.
فاجعه کنونی ناشی از پذیرش دکترین دولت سابق شوروی ملل و خلقهای تحت ستم در ایران است .عمق فاجعه بار شعار خلقهای تحت ستم را ما اکنون احسا س میکنیم..برای جلوگیری از هر گونه تشنج حزب توده ایران باید شعار خلقهای تحت ستم را به ملت ایران تبدیل کند تا از انحرافات و جنگهای بیهوده جلوگیری شود.