رفتن به محتوای اصلی

ژوئن 2023

کارنامه سی و پنج ساله رهبری خامنه‌ای در بوته نقد /مناظره فوق جنجالی حائری - ذوعلم

جدال و درگیری لفظی ذوعلم و حائری

🔴 حائری شیرازی: شما به مردم تیر نیزنید ببیند مردم چقدر به خیابان میایند.

🔸اینقدر آدم کور شدند، بعد میگویید مردم همراهی نکردند؟ خب مردم نمیخواهند کور شوند.
🔸در اعتراضات ما ۲۵۰ نفر به اعتراف خود نظام کشته شدند
🔸مردم میگفتند سیاستتون رو عوض

زنی که دقایقی پس از حضور در فرودگاه، جسدش در ساحل اسکاتلند پیدا شد

پس از آنکه جسد آنی بوریسون در سال ۲۰۰۵ در ساحلی در اسکاتلند پیدا شد، پلیس معتقد بود علت مرگ او خودکشی یا تصادف بوده است. خانواده و دوستان آنی سال‌ها خواستار تحقیقات بیشتر در زمینه مرگ او بودند و اکنون بی‌بی‌سی در یک مجموعه مستند به این پرونده پرداخته است.

بازجویی از یوسف شهبازی عباسعلی‌لو پیامی هم برای ترکیه داشت+ویدئو

در پی خنثی شدن یک طرح تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خاک قبرس که قرار بود علیه شهروندان اسرائیلی و یهودی ساکن این جزیره انجام شود، رسانه‌های اسرائیلی از «پیام به ترکیه» در این زمینه خبر دادند.

بر اساس گزارش این رسانه‌ها، بازجویی از یوسف شهبازی عباسعلی‌لو در خاک ایران پیامی به ترکیه نیز بود که شهبازی از طریق آن به ایران فرار کرده است.

سرانجام مجاهدین تجمعی در پاریس برگزار خواهند کرد

شورای ملی مقاومت، بازوی سیاسی سازمان مجاهدین خلق، اعلام کرده است که با حکم دادگاه مبنی بر لغو ممنوعیت وضع‌شده از طرف پلیس فرانسه، در پاریس تجمعی برگزار می‌کند.

دو هفته پیش پلیس فرانسه با اعلام «خطر حمله» و احتمال درگیری با دیگر گروه‌های سیاسی ایرانی در تبعید سازمان مجاهدین را از برگزاری گردهمایی سالانه‌اش منع کرد؛ ممنوعیتی که شورای ملی مقاومت آن را بخشی از «معامله‌ای شرم‌آور» توصیف کرد.

دستگاه اطلاعاتی رزیم اسلامی برای ورود زنان تماشاچی به ورزشگاه برنامه‌ریزی می‌کنند

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، می‌گوید شورای امنیت ملی ایران مجوز داده است که زنان برای تماشای بازی‌های فوتبال مردان به ورزشگاه راه داده شوند.

آقای تاج با اشاره به مصوبه شورای امنیت گفته: «آمدن و نیامدن آنها دیگر مطرح نیست.»

البته او گفته است که در پی مصوبه شورای امنیت ملی برای ورود زنان به ورزشگاه « کارگروهی برای آن تعیین شده که تصمیم‌گیری درباره نحوه اجرای آن را بر عهده دارد.»

سرکرده اوباش تهران در دفاع از حجت کریمی عضو سپاه و‌اعتراض هوداران استقلال

گفته می شود هنگام تمرین تیم، تعدادی از هواداران استقلال علیه حجت کریمی، سرپرست تیم که پیش از این از اعضای سپاه پاسداران و حفاظت اطلاعات ناجا بوده، شعار دادند.

پس از آغاز اعتراضات طرفداران استقلال به نوشته سایت ورزش سه «یکی از اوباش مشهور تهران به نام هانی کرده به همراه دوستانش، هوادارانی را که علیه مدیریت باشگاه شعار می‌دادند مورد ضرب و شتم قرار دادند.»

نخبه‌ای که سپاه می‌گوید جاسوس اسراییل است

«مریم حاجی‌حسینی»، صاحب دو اختراع ثبت‌شده، مادر یک پسر ۱۸ ساله و شهروند ۵۱ ساله‌ای است که از ۲۵شهریور۱۳۹۸، به اتهام «جاسوسی»، یکسره در زندان است. او ۴۱۲ روز را در زندان انفرادی و تحت شدیدترین فشارهای بازجویی بوده تا اعتراف کند که «اطلاعات علمی و نظامی ایران را، در اختیار اسراییل گذاشته است.»