رفتن به محتوای اصلی

سپتامبر 2012

30.09.2012 - 23:18
ایرانیان از خوش شانس ترین مردمان اسلام زده اند؛ چراکه توانستند اسلام و حکومت اسلامی را تجربه کنند و حکومت مستضعفان و اسلام ناب محمدی را به بهای گزاف تحمل ضربات جبران ناپذیر بر روح و روان جامعه بشناسند. تجربه حکومت اسلامی باعث گردید تا ماهیت مفعولین مسلکی در ابعاد ملی فاش گردد. جمهوری اسلامی 33 سال تلاش کرد تا ایران را به عصر شترچرانان برگرداند و از یکسو مانع جدی تحول و پیشرفت ایران و ایرانیان گردید و از سوی دیگر در استراتژی اسلامیزاتسیون ایران شکست خورد ه است.
30.09.2012 - 22:38
رضا طالبی
سگ گله ای پیر و باتجربه را که سالها پاسبان شهربود در یک روز تابستانی به اتهام قتل عمد بره ای دستگیر و بازداشت کردند٬در واقع بره را روباه مو قرمز سرشناسی ذبح کرده بود و بدن سرد نشده ی مقتول را در لانه سگ گله گذاشته بود.محکمه در دادگاه کانگورو به ریاست قاضی ولایی تشکیل شد.اعضای هیئت منصفه نیز از روباهان بودند و دادستان روباهی بود بنام رینارد.
30.09.2012 - 21:14
امین موحدی
عوارض و پیامد‌های حمله به رامین مهمان پرست در نیویورک از نگاهی‌ دیگر یا به عبارتی طنز!
30.09.2012 - 19:57
ونداد اولادعظیمی
اخیرا ویدئویی در همین سایت ایران گلوبال دیدم در رابطه با مصاحیه آقای امید دانا با فردی که در این برنامه به عنوان "پژوهشگر دین و فرهنگ زرتشتی و تاریخ زرتشتیان ؛ فعال دینی و نویسنده و روزنامه نگار و دارای 300 مقاله در رابطه با دین و فرهنگ زرتشتی و تاریخ زرتشتیان و مولف 4 جلد کتاب" معرفی شده بود . یعنی آقای فرید شولی زاده
30.09.2012 - 19:31
غلام شامقازان
برای نجات دوباره جنبش، اول جریانات انحرافی را شناسایی کنیم، برای اینکار باید سیاستهای جریانها را زیر ذره بین بگذاریم، تا مشخص شود که آیا بدنبال منافع مردم آذربایجان و مسائل ملی آذربایجان هستند، یا از اسم آذربایجان بعنوان سرپوش و در راه منافع شخصی خود و مماللک و جریانات دیگر استفاده می کنند؟ آیا دوستی ملتها و یا دشمنی ملتها را تبلیغ و ترویج می کنند؟
30.09.2012 - 17:49
یکی از تصویربرداران صدا و سیما که به همراه احمدی‌نژاد به نیویورک رفته بود، به آمریکا پناهنده شد. به گزارش فاطر، حسن گلخندان از تصویربرداران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به آمریکا پناهنده شد. آقای گلخندان هفته گذشته به عنوان یکی از اعضای تیم خبری اعزامی صدا و سیما به همراه محمود احمدی‌نژاد به آمریکا سفر کرده بود که پس از پایان سفر ‌هیئت ایرانی، به تهران بازنگشت و به دولت آمریکا پناهنده شد.
30.09.2012 - 17:17
گروه فرهنگی و رادیوئی البرز
زمان: شنبه ششم اکتبر ساعت 18
مکان:
Sankt Annagades Skole, Skt.Anna Gade 38, 8000 Aarhus C
برای تهیه بلیط و اطلاعات بیشتر : 27582212
گروه فرهنگی و رادیوئی البرز
30.09.2012 - 16:37
صباح حسین پناهی فعال مدنی و زندانی سیاسی کرد که مورخ 27 خرداد ماه سال جاری توسط ماموران وزارت اطلاعات دستگیر شده است با توجه به تشکیل جلسه ی دادگاه، که به 6 ماه زندان حکم داده شد ولی با درخواست اداره اطلاعات شهر قروه ، نامبرده دوباره کماکان بلاتکلیف است.
30.09.2012 - 16:32
اشرف علیخانی (ستاره از تهران)
به نام عشق . به نام آزادی
هشتم مارچ بود، چهارشنبه هفدهم اسفند 90 . روز جهانی زن.
30.09.2012 - 16:14
در چند قرن گذشته راه حل های متعددی جهت تأمين غذا، پوشاک، مسکن، و امکانات آموزشی و بهداشتی برای نيازمندان در همه جوامع مدرن ارائه شده است اما بنظر نمی رسد هيچکدام از اين طرح ها توانسته باشند راهکار مؤثری برای از ميان برداشتن معضلات موجود قلمداد شوند.
30.09.2012 - 12:31
علی محمد شمس
از سال‌ها پیش اصلاح طلبان و دلسوزان کشور و انقلاب هشدار می‌دادند که درصورت ارجاع پرونده هسته‌‌ای به شورای امنیت و صدور قطعنامه‌های تحریم، ایران با بحران روبرو خواهد شد. آنان همچنین طی نامه‌ای از رهبری خواستند جام زهر را سرکشد و در سیاست‌های داخلی و خارجی تجدید نظر کند. در طول این سال‌ها دلسوزان و علاقمندان به کشور بارها و بارها نسبت به تشدید تحریم‌ها هشدار دادند. بنابراین با فرض درستی راهبرد هسته‌ای رهبری هیچ عاقل فهمیده‌ای در این کشور نبود که وقوع چنین روزی را پیش بینی نکند
30.09.2012 - 12:09
مهرانگیز کار
دشمن مدیون حسین شریعتمداری است. آن قدر به دشمن هدایا تقدیم کرده که به حساب نمی آید. آن قدر با لافزنی و گزافه گوئی، ایران را لب پرتگاه کشانده که روزی و روزگاری فقط و فقط آرشیو کیهان گزارشگر آن می شود. آن قدر با زندان های مخفی و غیر قانونی در رفت و شد بوده که هرگاه خبرهای آن انتشار یابد معلوم می شود چه اندازه به دشمن هدیه داده. نیروهای ورزیده ی جوانان ایرانی که در مطبوعات و سینما و تئاتر ایران شکوفا شده اند هم اکنون کجا هستند؟
30.09.2012 - 10:56
به گزارش خبرآنلاين،هاشمي رفسنجاني در جمع رزمندگان وايثارگران گفت: "ایجاد وفاق ملی، فضای باز سیاسی، توجه به خواست مردم، اجرای کامل قانون اساسی و سیاست تنش‌زدایی را از زمینه‌های مناسب خروج از ناکارآمدی‌های فعلی دانست" و از سوی دیگر قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، طرح دولت وحدت ملی را مغایر با مصالح نظام دانست و گفت: "ایده تشکیل چنین دولتی علامت و چراغ سبزی است به دشمنان که وضعیت ایران در حالت بحرانی قرار دارد."
30.09.2012 - 09:36
مدیرعامل سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با ایلنا گفت: کارتن خوابی به زنان شهر تهران رسید.زارع صفت با اشاره به اینکه شاهد کاهش سن آسیب دیدگان در شهر تهران هستیم، تاکید کرد: متاسفانه سن زنان کارتن خواب ۲۰ سال است و این بیانگر کاهش سن آسیب دیدگی است.
30.09.2012 - 09:07
گلمراد مرادی
بدون شک اگر در انگلیس یا آمریکا بدنیا می آمدید از زبان انگلیسی هم خسته می شدید. بعلاوه زبان انگلیسی مرا دایم، خاطرات بسیار تلخی یاد آور است و آن زبان استعمارگران بوده و هست. برای اثبات خاطرات تلخ، یک داستان طنز مانند دارم که در عمل بواقعیت نزدیک است، در اینجا می آورم. گویند در سالهای قبل از استقلال هند، فرماندار جدید انگلیسی در بالکن دفتر کارش در هندوستان به میدان بزرگ شهر نگاه می کرد و می دید که هندوهای عادی سر و گوش گاوی را می بوسند
30.09.2012 - 08:29
اتحادیه‌ی ملی دانشجویان کرد
"اتحادیه‌ی ملی دانشجویان کرد"، تشکلی دانشجویی است که‌ طی روزهای پنجشنبه‌ و جمعه‌ مورخ6-7 مهرماه اولین کنگره‌ی خود را با حضور 80 نفر از نمایندگان منتخب دانشجویان کورد و دهها نماینده‌ از دیگر تشکلهای دانشجوویی کوردی در شهر کۆیه‌- اقلیم کردستان ، برگزار نمود آنچه‌ در ادامه‌ میبیندی قطعنامه‌ی پایانی این کنگره‌ میباشد.
30.09.2012 - 08:25
حمداللاه سلیمانی فرد
آقای عباس لسانی و فعالین دیگر با اسامی:عسگر اکبرزاده,رحیم غلامی, سیامک میرزائی, میثم آزادی, بهنام نورمحمدیو خانم ایشان, حمید قرباعلی زاده, کیانوش توحیدی, حسن فتحی, امیر بابائی, سعید ابراهیم زاده, فریدون آزادی, اسامی بسیاری هنوز در دست نیست, که چند روز پیش از طرف ماموران وزارت اطلاعات ایران دستگیر و زندانی شده اند, مرتکب جرمی نشده‌اند و مرتکب اعمالی نشده اندکه مغایر با قوانین کشور باشد.
30.09.2012 - 07:30
مسعود بهنود
روزنامه‌های صبح امروز تهران در عنوان‌های اصلی خود از قول مشاور بین المللی رهبر جمهوری اسلامی از مخالفت آیت الله خامنه‌ای با مذاکره دولت ایران با آمریکا خبر داده و در مقالاتی یادآوری کرده اند که کسی به پیشنهاد احمدی‌نژاد اعتنائی نکرده چرا که رهبر باید در این باره تصمیم بگیرد.
ادامه گلایه‌ها از هزینه سفر نیویورک احمدی‌نژاد و سئوال‌هائی درباره آینده گروه‌بندی‌های سیاسی و وضعیت موافقان از دیگر مطالب روزنامه‌های امروز صبح است که...
30.09.2012 - 02:54
آ. ائلیار
در زیر ابرهای سیاه
چشم براه خورشید و آفتابم
« قارا بولودلار آلتیندا
گونی-گونشی گوزلوره م»
29.09.2012 - 22:12
بیش از ۲۵۰ نماینده کنگره آمریکا در نامه‌ای از اتحادیه اروپا خواستند حزب‌الله لبنان را در فهرست "گروه‌های تروریستی" قرار دهد. در این نامه حزب‌الله متهم به انجام عملیات تروریستی در سراسر جهان شده است.
کمتر از دو ماه پیش دولت آمریکا گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد. دخالت در فعالیت‌های تروریستی بین‌المللی و شرکت فعال در سرکوب خشونت‌آمیز معترضان در سوریه از دلایل اصلی این تصمیم عنوان شده است.