رفتن به محتوای اصلی

در حمايت از جان و امنيت و فعاليت كاركنان ایران اینترنشنال
09.11.2022 - 07:56

تلويزيون ايران انترنشنال در طي پنج سال فعاليت خود، اعتماد بسياري از ايرانيان درون وبيرون كشور را به خود جلب نموده و نقش يك رسانه ملي را براي بسياري پيدا كرده است. در طول اين مدت هم رقبا ي آن مثل بي بي سي فارسي و هم دشمنانش مثل نهادهاي اطلاعاتي و سركوب جمهوري اسلامي، شهرام همايون با پادو هايش در تلويزيون كانال يك و كلاب هاووس و مدافعان چپ نماي اسلام سياسي در خارج از كشور،  تمام تلاش خود را به كار بستند تا اين رسانه را بد نام كرده واز اعتبار بيندازند ولي جز رسوايي بيشتر براي خود و افزايش اعتبار ايران انترنشنال دست آورد ديگري نصیبشان نشد. فعاليتهاي اين رسانه، در هفته هاي اخير در افشاي جنايات حكومتي و پوشش حوادث اعتراضی درون و خارج از كشور، چنان بر جمهوري اسلامي گران آمد، كه وزير اطلاعاتش اعلام كرد هر كس به هر طريقي كوچكترين ارتباطي با اين رسانه داشته باشد در حكم يك تروريست مورد تعقيب وزارت اطلاعات قرار گرفته ومجازات خواهد شد. معناي اين تهديد براي ما كاملا روشن است، تيمهاي ترور و آدم ربايي جمهوري اسلامي در خارج از كشور خواهند كوشيد كه آنان را هدف بگيرند و صداي اين رسانه را در هر حدي كه ميتوانند خفه كنند. در داخل نيز اعضاي خانواده هاي كاركنان ايران انترنشنال و هر فردي را كه براي اين رسانه خبر مي فرستند بترسانند و مجازات كنند.  در چنين وضعيتي، آن چه از دست ما ايرانيان خارج از كشور بر مي آيد بايد در حمايت از جان و امنيت و فعاليت كاركنان ايران انترنشنال در پوشش بي سانسور اخبار حوادث مربوط به ايران انجام دهيم و به هر طريقي كه شده كوشش كنيم كه صداي مردم ايران از طريق اين رسانه طنين رساي خود را ادامه دهد. حال كه دشمنان مردم ايران براي زمين زدن اين رسانه متحد شده اند، ما نيز بايد متحدانه هر نوع فعاليت تخريبي از سوي متحدان رژيم ايران در خارج از كشور را اقدامات تروريستي بر عليه كاركنان ايران انترنشنال و آزادي تلقي كرده و در مخالفت و افشاي آنها بكوشيم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

دیدگاه‌ها

نظرات رسیده

گل بود به سبزه نیز آراسته شد: مزدور رسانه ای وزارت اطلاعات به پشتیبانی از رعنا رحیم پور بر خاست.

حمایت فرید مدرسی فعال رسانهای و اطلاعاتی و همنشین مسعود بهنود و بقیه مدافعان چپ نمای حرم جمهوری اسلامی در کلاب هاووس وارد میدان دفاع از رعنا رحیم پور شده و از مدیران بی بی سی خواسته است کاری به وی نداشته باشند. ایشان از فعالین رسانه ای هم که حتما منظورش افرادی مثل همین مسعود خان وبقیه همقطارانی چون شهرام همایون است، خواسته که از رعنا رحیم پور حمایت کنند ونگذارند وی از بی بی سی اخراج شود. البته فرید مدرسی از طریق کانالهای خاص خود به خوبی مطلع است که روزا لطفی مدیر بی بی سی فارسی مشاور" برجسته ای" چون مسعود بهنود را در کنار خود دارد و کاری نمیکند که به قبای جمهوری اسلامی بر بخورد، بنا براین ایشان باید بدانند که صندلی رعنا رحیم پور محفوظ است.

اما، سوال این است که آیا اقدام رعنا رحیم پور در فراهم کردن مستندات برای رژیم تروریست حمهوری اسلامی حهت اقدامات تروریستی برعلیه ایران انترنشال میتواند طبق قوانین بریتانیا همدستی با تروریسم تعریف شود یا نه؟ نباید شک داشت هر اتفاقی که برای هر کارمندی از ایران انترنشنال در بریتانیا بیفتد پای رعنا رحیم پور هم به دادگاه کشیده خواهد شد و ایشان باید هم پاسخگوی دروغهای بافته شده خود در سناریو سازی وزارت اطلاعات بر علیه ایران انتنشنال و کردولر وبلوچ باشد و هم نوع تلقی اش از حکومت ایران را در این رابطه به دادگاه روشن کند. بنا براین آقا مسعود و رفقایش از جمله خانم روزا لطفی مدیر بخش فارسی بی بی سی، باید از عواقب احتمالی پشتیبانی خود از رعنا رحیم پور بر حذر باشند، چون پای خودشان هم ممکن است به ماحرا کشیده شود.

چ., 09.11.2022 - 19:23 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.