رفتن به محتوای اصلی

آقای تبریزی شکسته نفسی می

آقای تبریزی شکسته نفسی می
ناشناس

آقای تبریزی شکسته نفسی می فرمایید یا دانسته خود را به تجاهل العارف می زنید...؟؟؟!!!
خبرنگار ترک از نماینده مجلس کا . د . پ کرد میپرسد شما نمایندگان کرد چرا حتی برای یکبار هم که شده پ.ک.ک را گروهک تروریستی معرفی نمی کنید ؟ نماینده در جواب می گوید : اگر همان سازمان نبود امروز من در مجلس نبودم و درس زبان کردی در مدارس اصلا تدریس نمیشد و .... لذا به یمن وجود پ.ک.ک من امروز در معادله هستم وطرف حساب با دولت ترکیه. اما از سویی همین ترک آذری با مدنیت و بی سلاح بودن آذربایجان جنوبی با تمام رشادتها و دستگیری ها را ببینید که نه در مدیای خبری هست و نه کسی در جهان حرکتی به نام حرکت ملی آذربایجان جنوبی و حقوق و مبارزه اش را نمی شناسد. بفرمایید از یک پسر 15 ساله کانادایی یا آمریکایی یا اروپایی بپرسید کردستان کجاست ؟! و نیز بپرسید آذربایجان جنوبی کجاست ؟ بنده خود بیش از صدمین بار و به عمد این

سوال را جهتدار از طیف و قشرهای مختلف اجتماعی در کانادا پرسیده ام و بیش از 95 درصد جوانان کانادا که اصلا سیاسی هم نبودند اما کرد و کردستان و با لاخص مبارزه زنان قهرمانش را می ستایند و می شناسند اما از بین همین افراد حتی 3 درصد هم نتوانستند آذربایجان جنوبی را بشناسند و جواب بدهند تازه 3 درصد هم اذربایجان شمالی "باکو" را می شناختند ....!!! علل این شناخت و اعلام مظلومیت مردم کرد از زبان مردم و جوانان کانادا چیست ؟!
اما بگذرم از این مورد تمام مردمان جهان در هر نقطه از جهان که در آنجا حرکت آزادی خواهی با سلاح و بمب و خون همراه است را می شنوند و می شناسند . گیرنده های ماهواره ها و اخبار اطلاع رسانی آنجاست که جنگ . مبارزه است ولی خاطرتان باشد که تظاهرات میلیونی 17 شهر در آذربایجان جنوبی به خاطر کارتون توهین آمیز روزنامه فارس زبان ایران آنهم دو هفته پی در پی در شهرهای آذربایجان نه در اخبار و تلویزیونهای اپوزیسیون فارس و نه در اخبار کشورهای دیگر انعکاس نیافت و حتی بایکوت هم شد. ...!!!!!!؟؟؟؟؟
آیا اگر جوانان ملت ترک مثل کردستان عراق یا ترکیه مسلح به بمب و سلاح و کادر مجرب سازمانی بودند باز هم دنیا صدای مسلسل ها و بمبها را نمی شنید ...؟! آقای تبریزی اگر کردها مجهز به سلاح نمی شدند الان سالها قبل دولت ترکیه آنها را تماما آسیمیله کرده بود وهویت کردی نه در مجلس ترکیه نه در ترکیه خبری بود . امروز تهران و ترکیه از مسعود بارزانی و نیچروان بارزانی برای مصلحت و مشورت و درخواستهای عاجزانه فرش قرمز برای همان کردهای وحشی کوهی"ببخشید" دیروزی مورد ادعایشان باز می کنند و امروز اسراییل و سیاست های خاورمیانه تماما با نام کرد و قدرت جنگندگی کرد پیوند خورده. کردستان عراق در عرض این سالهای کوتاه به دوبی تبدیل شده و آمال و کعبه تمام کردهای سوریه-ایران و ترکیه شده. لذا ملتی زنده است و دنیا او را به رسمیت می شناسد که می جنگد می میرد اما نوکری را نمی پذیرد . لذا به حرمت همان شهیدان و مبارزات مسلحانه ملت کرد است که شما کشور یا منطقه ای خودمختار در شمال عراق را می شناسید که آمریکا و جهان آنرا و حقوقش و ملتش را به رسمیت می شناسد و بدان احترام می گذارد .