رفتن به محتوای اصلی

بهنام عزیز ممنون از کامنت

بهنام عزیز ممنون از کامنت
ناشناس

بهنام عزیز ممنون از کامنت
نوشتید: خاطره‌نویس: "X آدمکش بود(حکم مشخص)". سؤال: "آیا او را از نزدیک می‌شناسی؟" خاطره‌نویس: "نه! او را تا به حال ندیده‌ام!" سؤال: "پس از کجا می‌دانی که آدمکش بود؟" خاطره‌نویس: "شنیده‌ام!" سؤال: "از کی؟" خاطره‌نویس: "یکی می‌گفت!"
رزا: موضوع به این سادگی ها نیست چون افراد اسم برده شده اند و فردی که بیشترین اتهام را زده است فردی غیر حزبی است. با هم یکبار دیگر مرور کنیم!
من در بند ۱ واحد ۳ قزل‌حصار با محسن درزی هم بند بودم.
http://www.didgah.net/maghalehMatnKamel.php?id=16970
پس اینکه مصداقی و او هم بند بودند.
موضوع دیگری که بایستی یادآوری کنم و لابد X آن را فراموش نکرده، سیلی‌ای است که در همان ایام از شهنام شرقی در اتاق‌شان نوش جان کرد. موضوع بر‌می‌گشت به سوءاستفاده جنسی‌ او از یک بیمار و معلول روانی.
شهنام وجود خارجی دارد و در دادگاه تریبونال فیلمش هست!

کارزار علیه جنایات جمهوری اسلامی_ شهنام شرقی
https://www.youtube.com/watch?v=qbf3-OgW06k
شهنام شرقی نمین
آقای شهنام شرقی یکی از زندانیان سیاسی سابق از نزدیک X را می‌شناخت و مدت‌ها از سوی X و حاج داوود رحمانی تحت فشار بود تا قتل‌ خواهرش را متوجه مجاهدین کند. آقای شرقی به عنوان یک زندانی سابق که به هیچ گروه و جریان سیاسی وابسته نیست ضمن انجام مصاحبه‌ی رادیویی از نوشته من (مصداقی) دفاع کرده و همچنین مسائلی را که خود از نزدیک در ارتباط با X دیده بود شهادت داد. سر خانم بهناز شرقی خواهر شهنام شرقی که برای ملاقات برادرش به زندان آمده بود در مقابل چشمان فرزند خردسالش توسط پاسداران قزلحصار لای درب برقی زندان گذاشته شد و به طرز فجیعی جان سپرد. اسناد مربوط به این جنایت در جلد دوم کتاب نه زیستن نه مرگ چاپ دوم آمده است.
آقای حسین ملکی از زندانیان سیاسی هوادار گروه فرقان که ۱۱ سال در زندان‌های جمهوری اسلامی به سر برده بود در مقاله‌ای ضمن تأیید نوشته‌ی من (مصداقی) مشاهدات خود در مورد X را بیان کرد.
آقای محمود خلیلی از زندانیان سیاسی هوادار سازمان اقلیت و از اداره‌کنندگان سایت گفتگوهای زندان و برگزارکنندگان سمینار قتل‌عام زندانیان سیاسی در کلن نیز در مقاله‌ خود علیه X، عین گفته‌های من (مصداقی)را آورد.
آقای نادر احمدی از زندانیان سیاسی هوادار سازمان پیکار نیز در اظهار نظری بر علیه X شهادت داد.
رزا: ملاحظه میکنید که شهودی وجود دارند. متاسفانه:(