رفتن به محتوای اصلی

جناب تبریزی گرامی /ممنون از

جناب تبریزی گرامی /ممنون از
کیانوش توکلی

جناب تبریزی گرامی /ممنون از شما که نظرتان را بطور روشن بیان کرده اید و اما پاسخ من : بدرستی نوشتید که از درگیری ما بین مخالفین؛ سودش به جیب حکومتی ها می ره ..کاملا با شما موافقیم . من ، کاوه جویا ، شما و دیگران در این یازده سال تقریبا شمار زیادی از نوشته های و مصاحبه های متعدد ایرج مصداقی را در ایران گلوبال درج کردیم (شایدحدود یکصد تا مطلب ) ولی سه تا نقد در ایران گلوبال در یازده سال گذشته از او چاپ شد :اولین نقد ، حدود هشت سال پیش بود ، ایرج مصداقی بجای خوشحالی از نقد .فرار را بر ماندن در ایران گلوبا ل ترجیح داد و سال گذشته در جلسه ای در شهر استهکلم بهم اعتراض کرد که چرا نقدی برنوشته هایش را چاپ کردم (شاهد: علیرضا اردبیلی . محل :سالن کنفرانس گنگره ملیت ها ، استهکلم ) دومین نقد ...

دومین نقد ، نوشته کوتاهی از من در نقد نظر مصداقی در مورد تاریخ دوساله(57 تا 59) «سازمان چریک های فدایی خلق ایران» .... و سومین نقد همین نوشته «کیمیا خاوری» است .(جلوی انتشار ان را برای دو روز گرفتم ) ... ایرج مصداقی بجای بر افروخته شدن از نقد ، می رفت «شهر» کمی خوش گذارنی می کرد و یک ابجوی ترگی تو رگ می زد و پس از استراحت ؛ بدون عصبانیت ؛ نوشته مرا یک بار دیگر ،مرور می کرد وبطور منطقی بدان پاسخ می گفت و بعد پاسخ خود را برای درج برایم می فرستاد،طبیعتا کار به اینجا نمی کشید. نوشته من با کمال احترام ، ادب ، دلیل و مدرک سخن مصداقی را نقد می کرد ولی مصداقی پرخاشگرانه ،مرا« شرور »، «بی پرنسیب» ، «هوچی گر» ، «اکثریتی خائن» ، که با اپوزیسیون جنگ مسلخانه کرد و... خواندو بدون اینکه حتی به مطلبم لینک بده ؛ ان را در سایت خود منتشر کرد .....با وجود این همه پرخاش گریها ،پس از یک جوابیه کوتاه و با پا در میانی محمد رضا روحانی ، کاوه جویا و... قول دادم که شخصا موضوع را کش ندهم ولی ایشان در پاسخ ، نوشته جدیدی منتشر کرد بنام «من یا محسن درزی «تواب»، کدام یک بایستی پوزش بخواهیم؟ » که در ان بازهم «تواب ، تواب و تیرخلاص زن » کرد و در پایان با تهدید اینکه «با آتش بازی نکنید»؛ «خواهان اتش بس » شد .شخصا علاقه ای به این درگیری ها ندارم . تغییر و تحول بزرگی در منطقه و ایران در حال وقوع است که اپوزیسیون حقوق بشری ایران ، در عالم هپروت تشریف دارند . (دلیل هپروتی را در کامنت بعدی توضیح خواهم داد)
جناب تبریزی شما در عوض پیشنهاد می کنید . ساکت باشم ؛ چون مصداقی ده سال رفته زندان .. بنظر من بخش بزرگی از اپوزیسیون ایران ساده نگر هست و خیلی راحت فریب می خورد . مصداقی با چنین روحیه ای اگر رئیس جمهور ایران شود ؛ همه صدا ها را در گلو خفه می کند. واکنش های مصداقی در قبال نقد ، نشان از ضعف مفرط و خوی وخصلت مستبدانه و دیکتاتورمنشانه ایشان دارد.