رفتن به محتوای اصلی

در دفاع از اقای مصداقی

در دفاع از اقای مصداقی
ناشناس

در دفاع از اقای مصداقی .کسانیکه با دستگاه مخوف استالین اشنائی دارند میدانند که استالین مخالفان خود را به روشهای مختلف سر به نیست کرد و محاکمات مسکو و تیر باران سران بلشویک و یاران لنین از اقدامات قدرت طلبانه استالین بشمار میرود.
اقای مصداقی نیز قربانی دستگاه مخوف رجوی است که این فرد رجوی به واقع دست اخوند و شیطان را از پشت بسته است. اجازه ندهیم که دستگاه فاسد و قدرت طلب رجوی مخالفان خود را از گوچگ و بزرگ نابود کند.هر انسان با شرف و مسئولی که به رجوی انتقاد سازنده داشت مورد خشم و نفرت و بی احترامی و هتاکی این سازمان قرار گرفت. مانند اقای دکتر کریم قصیم و سعید شاهسوندی ودها و صدها انسان شریف که در این سایت مقالات نوشته اند و افراد گمنانی نیستند.از تهمت ها و ناجوانمردی های رجوی و گماشتگان او نهراسیم و به دفاع از منتقدان سازمان مخوف رجوی بپا خیزیم.

اگر ایراد و انتقادی به اقای مصداقی است باید با نام حقیقی و ارائه اسناد مردم ایران را اگاه کرد .ادعای پوچ پدیده امنیتی دارای ارزش نیست ولی ما بر اساس مدرک میدانیم که اقای رجوی در زندان همکاری نزدیک با سازمان ساواک داشته است.
نویسنده مقاله بخوبی میداند که اقای مصداقی روان پریش نیست بلکه میخواهد او را به دستگاه اخوندی وصل کند و این یک دروغ شرم اور است.