رفتن به محتوای اصلی

نظری شتابزده در مورد این

نظری شتابزده در مورد این
ناشناس

نظری شتابزده در مورد این مقاله!
دوستان، رفقا! در سیستم مخوف استالین بسیاری بجای زندان و سیبری به روان خانه ها فرستاده شده اند. در سیستم سرمایه داری نیز. جریان سقوط هواپیمای خطوط آلمان را به دیپرسیون کمک خلبان ربط میدهند! 150 نفر کُشته! تا کسی به ریشه ی سیستم نا انسان کار تولید و اجبار تعمق نکند...روانشناسان سالها است که در خدمت سیستم در شکنجه ی سفید دست دارند تا حتی بدون یک خراش بر بدن انسانها را بشکنند. سوای اینکه مصداقی و بقیه امنیتی هستند یا نه. من بشدت مخالف رسانه ای کردن اینگونه مطالب روانی کردن و روانی شناختن انسانها هستم. کار خطرناکی را شروع کرده اید. خوشبختانه تبریزی در حد خود نوشت. من نیز از نسل دوم به شما هُشدار میدهم. بسیاری از شورشیان در اروپا و دیگر کشورها بجای زندان! در روانخانه ها هستند. بروید کمی «فوکو» بخوانید! وقت ندارید ؟ پس فقط پاراگراف زیر را یکبار

دیگر بخوانید. این اخطاری به خود شما "رسانه ها" میباشد. لطفن آن را جدی بگیرید!
اختلافهایتان را درون اپوزیسیون حل کنید. اینها پاتولوژیستی نیستند. آنان که شورش میکنند در برابر قدرت، تواب میشوند، جاسوس میشوند، میشکنند یا مقاومند... اینها کاملن طبیعی هستند و چون انسانند. بگذاریم حرفشان را بزنند. تهدید به توسط قانون و شوک الکتریکی! اینهمه ابراز قدرت از روانشناسان و پزشکان واقعی بعید است! این نوشته زیر خود ابراز قدرت است. آن را جدی بگیریم. برای پوزه بند زدن به انسان نوشته شده و اگر روزی در جامعه قبول شود و در افکار عمومی جا بیفتد و قدرت بگیرد کسی نخواهد دانست: 2+2 جوابش 4 میباشد!
موضوع این مقاله مصداقی ها نیست. همه ی "مایی" هستیم که در جستجوی حقیقت ممکن است خود در جایگاه "بیمار" قرار بگیریم. آنوقت بجای اسنودن قهرمان منینگ و بقیه بمانند تمامی شورشگران علیه توتالیتاریسم، بمانند پرواز بر فراز آشیانه ی فاخته! بخش فرونتال مغزمان جراحی خواهد شد تا بمانند یک گوسفند اجازه ی ادامه ی حیات گیاهی داشته باشیم. ما هنوز میتوانیم اعدام شویم، تیرباران شویم. به اسم خرابکار شکنجه شویم در جهان سوم. و این خودش موهبتی است در برابر واقعیت تلخ دستکاری مغزها و شیمیایی کردن تفکر و شوک الکتریکی آرامش بخش! به هوش باشیم رفقا! در سیستم مارهایی هست که باید به افعی پناه برد! پاراگراف زیر رو به شما است! تهدید به خود را جدی بگیریم!
نوشته:
باری، سخن کوتاه. در این جا راهکارهایی وجود دارد تا از اعمال و رفتار این‌گونه افراد در سطح جامعه عمومی جلوگیری شود. این راه ـ کارها به طور سیستماتیک باید از سوی رسانه‌های دیداری و شنیداری(تلویزیون) و رسانه‌های اینترنتی صورت بگیرد. افراد جامعه با در نظر گرفتن حقوق شهروندی خویش به مراکز دولتی شکایت برده و اهداف شکنجه‌های روانی و ترور شخصیت او را نمایان سازند.

هر سایت و یا رسانه‌ای اینترنتی این مسئولیت را به عهده دارد که آن چه از او ارائه می‌دهند دامن خودشان را نیز خواهد گرفت.