رفتن به محتوای اصلی

پیام به سفیران جمهوری اسلامی در خارج از کشور

پیام به سفیران جمهوری اسلامی در خارج از کشور

همانطور استحضار دارید میهن عزیزمان در آستانه تحولی‌ بزرگ قرار گرفته است. بدون شک هیچ ملتی به اندازه ایرانیها در طول بیش از یکصد سال گذشته برای رسیدن به آزادی، دموکراسی، تجدد و حکومت قانون این همه خود را به آب و آتش نزده است. و مطمئنا تا رسیدن به این گوهر گرانبها از اهدا خون جوانان خود نیز دریغ نخواهد کرد.

امروز شا کله استبداد با تمامی وجود در مقابل خواست مردم ایستاده است. همانطور که مستحضر هستید حقانیت این رژیم در برابر دیدگان جهانیان بشدت خدشه دار شده است. این حقانیت بر با د رفته به هیچ وجه قابل ترمیم نیست چون ما در وضعی قرار گرفته ایم که مردم نمی‌‌خواهند ولی‌ رژیم می‌‌خواهد خود را به زور تحمیل کند. نگاهی‌ به تاریخ معاصر ایران نشان میدهد کسانی‌ نام نیک از خود بجا گذاشتند که در بزنگاه تاریخی‌ در کنار مردم ایستادند. اگر امروز بزرگانی نظیر قائم مقام فراهانی، امیر کبیر، ستار خان، باقر خان و دکتر مصدق در دل مردم جای دارند تنها به این دلیل هست که در آن بزنگاه تاریخی‌ در کنار ملت قرار گرفتند.

در شرایط حساس کنونی‌, تاریخ مسئولیتی بس گران بر دوش شما نهاده است. اگر به این مسئولیت تاریخی‌ عمل کنید مطمئنا نام نیکی‌ بر صفحات زرین تاریخ بجا خواهید گذاشت. امروز میرزا آغا خان نوری و امیر کبیر در میان ما نیستند ولی‌ قضاوتی را که تاریخ در مورد آنها می‌کند تا ابد الدهر باقی‌ خواهد ماند. اکنون حتا برای جهانیان هم اظهر من الشمس است که دولت بر آمده از این "انتخابات" وجاهت قانونی ندارد. شما میتوانید با اعلام همبستگی با جنبش مدنی ملت ایران عزیز دل مردم گردید و مقامی معادل قهرمانان ملی‌ کسب کنید. فراموش نفرمایید که این رژیم در لحظه استیصال کامل، شما را در مقابل اراده هفتاد میلیونی ملت ایران تنها خواهد گذاشت. سرنوشت سعید امامی( همانی که زمانی‌ عزیز کرده رهبر بود) میتواند بسیار عبرت آمیز باشد.

با سپاس

هوادار جنبش مدنی

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید