رفتن به محتوای اصلی

جمهوری آیت الله های بوق وکله گاو (1)

جمهوری آیت الله های بوق وکله گاو (1)

همانطور که میدانیم، در جریان جنبش مردمی 22 خرداد 88 بعد از انتخابات ریاست جمهوری سید علی آقای فقیه، در خیابانهای برخی شهرها به خصوص تهران، رانندگان خودروها، برای همراهی و همدلی با معترضانی که در خیابانها بودند، بوق می زدند.

بوق زدن بیجا در خیابان ها البته که باید ممنوع باشد، صوتهای بلند گوهای هزار واتی منبر و مناره مسجد ها هم همینطور. اصولا هر گونه صوتی که باعث صدمات روانی و جسمی مردم گردد باید ممنوع گردد، فرقی نمی کند، چه صدای بوق ماشین باشد و چه صدای ناهنجارعرعر خر در کله سحر!

به هر روی آقای بی تمدنی بنام مرتضی تمدن استاندار تهران اعلام کرده که » مالکان خودروهایی که در جریان اعتراضات ، با سوء استفاده از فضا و بوق زدن های ممتد و ایجاد راه بندان های غیر اصولی " مردم را اذیت کرده اند "، احضار و مورد سئوال قرار( بخوانید بازجویی !) میگیرند.«

بنده هم صد در صد موافقم که هر جن و بشری که باعث " اذیت مردم " گردد و حقوق مدنی آنها را پایمال کند، نه فقط احضار و بازجویی شود بلکه باید چوب هم تو آستینش بکنند، بشرطی که مسبب اصلی این " بوق " زدن ها را اول دراز کنند! یعنی سید علی آقای رهبر بی تمدن را. وی نه فقط مسبب بوق زدن و "راه بندان" است بلکه بانی اصلی ایجاد صدای گلوله ها، صدای باتون و صدای جیغ و داد تجاوز و صدا های دیگر نیز هم هست!؟

با گذاشتن قرص آسپرین در کفش، پادرد بر طرف نخواهد شد.

و در همین راستا نیز آقای حسین علی شهریاری - رئيس كميسيون بهداشت مجلس - در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعي فارس، افزوده که:» : بر اساس قانون، آزمايشگاه مرجع تعيين استاندارد بودن برنج‌ها و سوسيس و كالباس‌ها در موسسه استاندارد است ( با مرجع استاندارد بیدادگاه کهریزک اشتباه نشود!)« و از طرفی دیگرنائب رئيس كميسيون بهداشت مجلس گفته: » موسسه استاندارد بر آلودگي 13 نوع برنج هندي به آرسنيك و فلزات سنگين و نيز استفاده از مواد و قسمت‌هاي غير مجاز احشام از جمله كله گاو به جاي گوشت قرمز يا مرغ در سوسيس و كالباس‌ها تأكيد دارد«

هیچ معلوم نیست که، کله گاو را چگونه این آقایان وارد کالباس کرده اند!؟ به هر روی ملتی که گاه گاهی نیز " شریف "می شود، بایستی تکلیف خود را با این خانم وزیر بهداشت و درمان روشن کنند. چرا که صداهای بوق و گلوله و باتون غیر استاندارد، کالباس کله گاو و آرسنیک و فلزات سنگین غیر مجازو بی مرجع در برنج، جدا سلامتی روحی و جسمی آنها را تحدید می کند. چند نوع جمهوری دیده ایم، جمهوری اسلامی آیت الله بوق و کله گاو شنیده بودید؟

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید