رفتن به محتوای اصلی

با ما بیشتر آشنا شوید!

با ما بیشتر آشنا شوید!

ژانویه 2010 آغاز دهیمن سال شروع فعالیت « کمون فرهنگ گفتگو »است .گروه اینترنتی ما ، شامل ایران گلوبال ، سایت فرهنگ گفتگو و اتاق پال تاکی فرهنگ گفتگو می باشد . در طی این سالها ما دهها هزار مخاطب پیدا کرده ایم، اکثر کاربران اطلاعات کمی در باره گروه ما ، ¨چگونگی کار ، حجم و میزان تاثیر گذاری ما در فضای سایبر دارند .حوادث 6 ماه گذشته وزن، اهمیت و نقش گروههای اینترنتی در تحولات سیاسی ایران را به روشنی به جهانانیان نشان داد ه است؛ بی جهت نیست که حکومت تمام توجه خود را صرف مقابله با گروههای اینترنتی نموده است؛ با این وجود هنوز کاربران ایرانی ارزیابی درستی از وزن و نقش چنین گروههایی ندارند و داده و اطلاعات آنان در این باره کهنه شده است .

شروع فعالیت گروه ما از اتاق فرهنگ گفتگو در سال 2001 شروع شد، ایران گلوبال در دسامبر 2004 ایجاد گردید و سایت فرهنگ گفتگو در سال 2006 تاسیس شد که به مسایل فرهنگی _ هنری اختصاص داشت که سپس با ایران گلوبال در هم آمیخت و هم اکنون بعنوان سایت موازای ، فعالیت خود را ادامه میدهد. شایان ذکر است که اعضای گروه ماهمزمان عضو فعال شبکه های اجتماعی نظیر بالاترین ، فیس بوک ، دنباله ، پال تاک و...می باشد که تا ثیر گذاری کمون مارا چند برابر کرده است .

مانیفست موقت سایت جدید ایران گلوبال

چکیده خط مشی ما

این مجموعه « کمون اینترنتی فرهنگ گفتگو » نام گرفته است ؛ تا کنون از همکاری دهها نفر برخوردار بوده است و اعضای مدیریت این مجموعه علیرغم کار حرفه ای، دستمزدی در یافت نمی کنند .ما کاملا مستقل از دولت ها و احزاب سیاسی عمل می کنیم و نگاهی نقادانه به موضوع سیاست داریم ؛یکی از دلایل اصلی حضور ما درفضای سایبر ، مبارزه با سانسور در جامعه سیاسی ایران می باشد و در این ارتباط همواره تابو شکن بوده ایم .

گردش کار در گروه ما:

ما آگاهانه از همان ابتدا در جهت ایجاد یک حزب دیجتالی اقدام نمودیم ، گروه ما،همکاران بسیاری به خود دیده است . افرادی مستقل و با انگیزههای دمکراسی خواهی که از احزاب موجود خسته و دلسرد شده بودند و نا خواسته در جستجوی حزبی دیجتالی و با روحیه دمکراتیک ، بدون اقا بالا سر وبر اساس «سر دبیر خودم »سازمان یافته باشد . دلیل بحران زایی آن عدم سیستم هرمی احزاب سنتی آن است می توان اکنون ادعا کرد که گروه اینترنتی فرهنگ گفتگو ، اولین حزب دیجتالی ایرانی است .

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید