رفتن به محتوای اصلی

شکاف میان نیروی انتظامی و سپاه علنی شد!

شکاف میان نیروی انتظامی و سپاه علنی شد!

با توجه به اینکه در چند روز پیش سردار رجب زاده عملا نیروی انتظامی را از هرگونه خشونت در جریان حوداث بعد از انتخابات مبرا دانسته و در اینجا به روشنی میگوید که سپاه ثارالله تهران مسئولیت را بعد از ۲۲ خرداد به عهده داشته است می‌توان به حوادث این روزها شک کرد که چگونه درگیری لفظی میان نیروی انتظامی و سپاه همراه میشود با پخش تصاویری با دوربین لباس شخصی‌ها! کوی دانشگاهX رجب زاده

شکاف میان نیروی انتظامی و سپاه علنی شد. در ساعت 22 تاریخ 3 اسفند 1388 تلویزبون فارسی بی بی سی با پخش تصاویری دردناک از واقعه کوی دانشگاه امسال یکبار دیگر خشونت عریان نیروهای سرکوب گر را به مردم نشان داد تا ایران را در بهت و حیرتی شگرف قرار دهد. تصاویر آنچنان بد بود که تلویزیون بی بی سی به سختی توانست گوشه هایی از این وحشی گری را به تصویر بکشد. اما نکته پنهان این ماجرا را میتوان در لابلای این فیلم جست، جایی که فیلمبردار در حین تصویربرداری میگوید که این حمله به درخواست سردار رجب زاده که به تازگی بازنشسته شده است انجام میشود. با توجه به اینکه در چند روز پیش سردار رجب زاده عملا نیروی انتظامی را از هرگونه خشونت در جریان حوداث بعد از انتخابات مبرا دانسته و در اینجا به روشنی میگوید که سپاه ثارالله تهران مسئولیت را بعد از 22 خرداد به عهده داشته است میتوان به حوادث این روزها شک کرد که چگونه درگیری لفظی میان نیروی انتظامی و سپاه همراه میشود با پخش تصاویری با دوربین لباس شخصی ها! در حقیقت بعد از مصاحبه سردار رجب زاده که سپاه را مسئول حوادث خونین بعد از انتخابات میدانست و سعی در مظلوم نشان دادن ناجا داشت، سپاه برای اینکه دچار ضربه در بدنه نشود سریعا دست به انتشار تصاویری زد که در آن سردار رجب زاده مسئول مستقیم این حمله شناخته میشود. به فرض اینکه این وقایع حقیقت داشته باشند میتوان نتیجه گرفت که میان نیروهای نظامی شکافی گسترده و علنی به وجود آمده است و هر یک سعی در بی تقصیر نشان دادن خود دارند تا در نهایت وجه المصالحه ای برای بقای نظام قرار نگیرند.

شکاف میان نیروی انتظامی و سپاه علنی شد.

در ساعت ۲۲ تاریخ ۳ اسفند ۱۳۸۸ تلویزبون فارسی بی بی سی با پخش تصاویری دردناک از واقعه کوی دانشگاه امسال یکبار دیگر خشونت عریان نیروهای سرکوب گر را به مردم نشان داد تا ایران را در بهت و حیرتی شگرف قرار دهد. تصاویر آنچنان بد بود که تلویزیون بی بی سی به سختی توانست گوشه‌هایی از این وحشی‌گری را به تصویر بکشد.

اما نکته پنهان این ماجرا را میتوان در لابلای این فیلم جست، جایی که فیلمبردار در حین تصویربرداری میگوید که این حمله به درخواست سردار رجب زاده که به تازگی بازنشسته شده است انجام می‌شود. با توجه به اینکه در چند روز پیش سردار رجب زاده عملا نیروی انتظامی را از هرگونه خشونت در جریان حوداث بعد از انتخابات مبرا دانسته و در اینجا به روشنی میگوید که سپاه ثارالله تهران مسئولیت را بعد از ۲۲ خرداد به عهده داشته است می‌توان به حوادث این روزها شک کرد که چگونه درگیری لفظی میان نیروی انتظامی و سپاه همراه میشود با پخش تصاویری با دوربین لباس شخصی‌ها!

در حقیقت بعد از مصاحبه سردار رجب زاده که سپاه را مسئول حوادث خونین بعد از انتخابات می‌دانست و سعی در مظلوم نشان دادن ناجا داشت، سپاه برای اینکه دچار ضربه در بدنه نشود سریعا دست به انتشار تصاویری زد که در آن سردار رجب زاده مسئول مستقیم این حمله شناخته می‌شود.

به فرض اینکه این وقایع حقیقت داشته باشند میتوان نتیجه گرفت که میان نیروهای نظامی شکافی گسترده و علنی به وجود آمده است و هر یک سعی در بی تقصیر نشان دادن خود دارند تا در نهایت وجه المصالحه ای برای بقای نظام قرار نگیرند.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
خودنویس

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید