رفتن به محتوای اصلی

ضرورت محاکمه سریع علی خامنه ای به اتهام خیانت و جنایت علیه بشریت

ضرورت محاکمه سریع علی خامنه ای به اتهام خیانت و جنایت علیه بشریت

وقایع رخداده در سالها و ماههای اخیر در ایران، ماهیت سرکوبگر و جنایتکار رژیم جمهوری اسلامی را بخوبی نشان داده است. اگر جه به لحاظ سانسور شدید خبری و حاکمیت استبداد در همه بخش ها ، مستند سازی برای اینگونه رفتارهای فاشیستی نظام حاکم همواره با دشواریهایی مواجه بود، اما خوشبختانه در ماههای پس از قیام سبز 22 خرداد، این استبداد خبری تا حدود زیادی فروپاشید. بطوری که استفاده از موبایل برای تصویر برداری از فجایعی که در سراسر این ماهها رخ داد کمک فراوانی به فرو افتادن پرده از چهره سیاه رویان رژیم دینی نمود و هر روز با انتشار تصاویر جدید روسیاهی بیش از پیش این جنایتکاران آشکار گردید. انتشار بخش کوچکی از آنچه که نه در زندان های مخوف ،بلکه در خوابگاه دانشجویان! و نه در منطقه نظامی و در حین نبردبا دشمن ، که در مرکز ام القراء اسلام! و در برابر شهروندان بیگناه و بی پناه رخ داد، مشتی کوچک است از خروارها جنایت ضد بشری نظامی ضد انسانی حاکم که رهبری آن را شخصی به نام علی خامنه ای بر عهده دارد و او مسئول مستقیم تمامی فجایع رخ داده توسط نیروهای سرکوبگر تحت امرش است.

تا پیش از این، انتشار تصاویری نه تا این حد وحشیانه نیز سندی کاملا قانونی برای محاکمه عوامل جنایت در دادگاههای مردمی یا بین المللی بوده تا آمران چنین فجایعی کیفر جنایات خود را ببینند. بنابر این ضرورت دارد هر چه سریعتر در سطح ملی و بین المللی، با استفاده از این سند مهم و سایر مدارک و اسناد موجود،به دنبال محاکمه علی خامنه ای به اتهام خیانت، سوءاستفاده از قدرت و جنایت علیه بشریت باشیم تا مانع از تداوم جنایات ضد بشری او و باند تبهکارش شویم.

اولویت در این مسیر سرنوشت ساز ، علاوه بر تلاش همه جانبه برای پیروزی جنبش ملت ، اطلاع رسانی گستره در سراسر ایران و جهان و استفاده از مدارک موجود برای طرح دعوا در مجامع بین المللی و صدور کیفر خواست برای محاکمه هر چه سریعتر این خائن به ملت ایران است.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید