رفتن به محتوای اصلی

عذرخواهی پلیس بابت اتفاقات دانشگاه هنر

عذرخواهی پلیس بابت اتفاقات دانشگاه هنر
 
Image removed.
تصویر از آرشیو ایرانگلوبال
رئیس پلیس امنیت اخلافی ناجا با اشاره به وقوع درگیری میان یکی از درجه داران پلیس با ۴ تن از نگهبانان دانشگاه هنر، از ادامه داشتن تحقیقات برای روشن شدن موضوع خبر داد.
سرهنگ تقی افرند در گفت‌وگو با تسنیم، در تشریح حادثه عصر روز گذشته که در خیابان ولی عصر (عج) و در مقابل دانشگاه هنر رخ داد، اظهار داشت: برابر آخرین بررسی‌های انجام شده توسط پلیس و کارکنان حراست دانشگاه هنر، در این حادثه درگیری میان یکی از درجه داران پلیس و ۴ تن از عوامل نگهبانی درب نگهبانی این دانشگاه به وقوع پیوست.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی فاتب با بیان اینکه علت وقوع تنش به وجود آمده در حال بررسی است، بر برخورد پلیس با عامل یا عوامل بروز این واقعه تاکید کرد و در پایان خاطرنشان کرد که نتیجه بررسی‌های پلیس و حراست دانشگاه هنر، پس از حصول نتیجه به اطلاع همگان خواهد رسید.
 
*******
خبر تکمیلی:
 
رئیس دانشگاه هنر در واکنش به اتفاقات روز گذشته گشت ارشاد به دانشگاه گفت: نیروی انتظامی حق ورود به فضای دانشگاه را ندارد و طی صحبت‌هایی که با نیروی انتظامی انجام شده،‌ از برخورد به وجود آمده عذرخواهی کردند.

دکتر اکرمی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزئیات این اتفاق گفت: روز گذشته دانشجوی خانمی در بیرون از دانشگاه حضور داشته که ظاهرا نیروهای گشت ارشاد به خاطر پوشش به او تذکر می‌دهند و او وارد دانشگاه می‌شود و به دنبال آن نیروهای انتظامی نیز وارد فضای دانشگاه می‌شوند که نیروهای حراست قصد ممانعت از ورود آنها را داشتند که متاسفانه تنشی ایجاد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی حق ورود به حریم دانشگاه را ندارد اظهار کرد: ظاهرا آن افسر به این مسئله آگاهی نداشته و بنا به گفته نیروی انتظامی با آن افسر نیز برخورد شده است و از دانشگاه بابت این مسئله عذرخواهی کردند و مسئله حل شده است.

ظهر امروز رئیس پلیس امنیت اخلافی ناجا در تشريح  حادثه عصر روز گذشته که در خیابان ولی عصر (عج) و در مقابل دانشگاه هنر رخ داد، نيز گفته بود: برابر آخرین بررسی‌های انجام شده توسط پلیس و کارکنان حراست دانشگاه هنر، در این حادثه درگیری میان یکی از درجه داران پلیس و ۴ تن از عوامل نگهبانی درب نگهبانی این دانشگاه به وقوع پیوست.
رئیس پلیس امنیت اخلاقی فاتب گفته بود كه علت وقوع تنش به وجود آمده در حال بررسی است، و همچنين  بر برخورد پلیس با عامل یا عوامل بروز این واقعه تاکید کرد و در پایان خاطرنشان کرد که نتیجه بررسی‌های پلیس و حراست دانشگاه هنر، پس از حصول نتیجه به اطلاع همگان خواهد رسید. 

روز گذشته گزارش‌هايي از درگيري در دانشگاه هنر و شليك گاز اشك‌آور منتشر شد كه در آن گفته مي شد پليس امنيت اخلاقي قصد ورود به دانشگاه هنر را داشته است.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید