رفتن به محتوای اصلی

روضه خوانی علم الهدی و سید احمد خاتمی

روضه خوانی علم الهدی و سید احمد خاتمی

بخشی از سخنان امروز این دو آخوند بعنوان اسناد فرومایگی و بیخردی حاکمان ایرانزمین بازتاب می یابد.

Image removed.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: دشمن امروز 160 شبکه ماهواره‌ای و هزاران سایت ضدانقلاب و ضد فرهنگی و میلیون‌ها پیام ضددینی و اخلاقی در شبکه‌های اجتماعی و فیس بوک راه اندازی کرده تا به اهداف خودش برسد.

وی ادامه داد: آن وقت آقایان مسئولان می‌گویند مسائل فرهنگی به ما مربوط نیست و حوزه‌های علمیه  باید وارد شوند مگر روزی که جنگ شروع شد دولت گفت به ما مربوط نیست؟

آیت الله علم الهدی بیان کرد: به ما هم می گویند شما به مردم چه کار دارید، کسی که می‌خواهد هرزه باشد، باشد مردم می خواهند بی دین باشند، باشند ما مسئول نیستیم.

خطیب نماز جمعه مشهد افزود: آیا اگر دشمن بیاید و بخواهد مملکت را به هم بریزد مسئولان باید بگویند به ما مربوط نیست و اگر یک نفر هم در نماز جمعه فریاد بزند مسئولان باید بگویند به مردم چه کار دارید؟

وی سپس با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با امکانات مجازی و فرهنگی به اهدافش برسد خطاب به مردم گفت: مردم شما بیایید و جلوی فسق و فجور را بگیرید.

امام جمعه مشهد با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان گفت: سال گذشته تظاهر به روزه خواری در خیابان ها ما را بیچاره کرد، دستگاه‌های اجرایی باید جلوی روزه خواری را بگیرند.

وی افزود: سال گذشته حرکتی آغاز شد و به اسم زائران مسافر اجازه سرو غذا را در برخی نقاط دادند، می‌گویند زائر چه کند او نهارش را در گوشه‌ای می‌خورد چرا می‌خواهید تظاهر به روزه خواری کند.

آیت الله علم الهدی تاکید کرد: من از نیرو های انتظامی و اماکن انتظار دارم با کمال قاطعیت با روزه خوران برخورد کنند.

Image removed.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران 

وی با اشاره به اینکه آنچه در عراق می‌گذرد مطلقاً دعوای شیعه و سنی نیست، اظهار داشت: داعش جنایتکار است و فرماندهان آنها نیروهای وفادار به صدام هستند، لائیک هستند و دینی هم ندارند و علمای شیعه و سنی علیه آنها موضع گرفتند، چرا که هم شیعه و هم سنی را می‌کشند و در موصل برخی‌ها را گردن زدند.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به جنایت‌های گروهک تروریستی در عراق گفت: 2 هفته از این وحشی‌گری‌ها در عراق می‌گذرد، اما شورای امنیت واکنشی نشان نداده و حتی جلسه اضطراری هم برگزار نکرده است. این نشان می‌دهد که یا مرعوب آمریکا هستند و یا دست در دست هم دادند.

آیت‌الله خاتمی خطاب به نمازگزاران تهرانی گفت: فقط کافی است داعش را در فضای مجازی بنویسید، برای شما سرهای بریده می‌آید. آیا این ترور نیست؟ اگر ترور نیست معنای ترور چیست؟

وی گروهک تروریستی داعش را جریانی آمریکایی ــ صهیونیستی خواند و با بیان اینکه آنها می‌خواهند آبروی اسلام را ببرند و با اقدامات خود اسلام را دینی خشن و آدم‌کش معرفی کنند افزود: آنان آمدند تا به‌خیال خودشان رژیم صهیونیستی را‌ آسوده کنند و از سوی دیگر در پی رژیمی مثل رژیم آدم‌کش صدام حسین هستند.

آیت‌الله خاتمی با بیان "در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان قرار داریم" اضافه کرد: وقتی که کسی از بیرون وارد تهران می‌شود باید بپرسد چه خبر است؟ چرا غذاخوری‌ها تعطیل است؟ و به او بگویند به‌دلیل اینکه ماه رمضان است.

خطیب نماز جمعه تهران تأکید کرد: کسی که وارد جامعه اسلامی می‌شود باید ببیند همه چادری و محجبه هستند. حجاب برتر حجاب سنتی و چادر است چون چادر ریشه قرآنی دارد.

وی اضافه کرد: از این رو کسی که وارد تهران می‌شود وقتی که این صحنه‌ها را می‌بیند باید بگوید آفرین به تهران با این حجاب برترش؛ جامعه دینی باید برای خدا حریم نگه دارد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید