رفتن به محتوای اصلی

اذیت و آزار خانواده آقای کاظمینی بروجردی در سالن ملاقات زندان اوین

اذیت و آزار خانواده آقای کاظمینی بروجردی در سالن ملاقات زندان اوین

روزشنبه مورخ 9 آذر 1392،  خانواده آقای کاظمینی بروجردی که برای ملاقات ایشان به زندان اوین رفته بودند مورد آزار و بازرسی شدید بدنی و غیر معمول قرارگرفتند.خانواده اقای بروجردی که شامل همسر و دختران جوان ایشان بود مورد فحاشی و بازرسی های که توام با هتک حرمت بود، قرار دادند و درپی اعتراض خانواده به شرایط ، واکنش بازرسان وقیحانه تر می شد.

به گزارش فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، برادر آقای بروجردی ، سید محسن کاظمینی بروجردی نیز مورد فحاشی و ناسزاهای عوامل اطلاعات در سالن  ملاقات قرار گرفت و لباس وی را نیز از تنش بیرون آورده و مورد تفتیش بدنی قرار دادند که وی نیز از شرایط پیش آمده شاکی بود.

در سالن بازرسی ماموران قبلی زندان اوین نبودند و افراد جدیدی که از وزارت اطلاعات بودند برای تفتیش بدنی گماشته بودند .این در حالی است که عوامل وزارت اطلاعات از هر گونه ازار و اذیتی برای به زانو درآوردن آقای بروجردی و تسلیم وی برای توبه نامه فروگزار نبوده است.

 روحانی آزادیخواه و زندانی سید حسین کاظمینی بروجردی ۵۵ ساله که آخرین بار در سال ۱۳۸۵ با یورش وحشیانه نیروهای سرکوبگر ولی فقیه همراه با خانواده و تعداد زیادی از هوادرانش دستگیر و به زندان اوین منتقل گردید و از آن تاریخ تاکنون در شرایط حاد جسمی که در اثر شکنجه های جسمی و روحی دچار شده است بدون درمان به حال خود رها شده است و مستمرا ایشان و خانواده اش  تحت فشارها و اذیت و آزارهای دادگاه ویژه روحانیت ( سرکوب روحانیون آزادخواه ) قرار دارد. در حال حاضر او در سالن ۳۲۵ بند ۷ زندان اوین که مخصوص دادگاه ویژه روحانیت است زندانی است.

اذیت وآزارها و رفتارهای وحشیانه بدستور ابراهیم رئیسی دادستان ویژه روحانیت ، معاون اول قوه قضاییه ولی فقیه و از اعضای اصلی کمسیون  قتل عام زندانیان سیاسی سال ۶۷ می باشد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید