رفتن به محتوای اصلی

این خبر"حسینعل نیری قاضی هیات اعدام‌های ۶۷ در آلمان به دام افتاد" راکه در سایت ایرانگوبال منتشر شده بود را  تکذیب می کنم .

این خبر"حسینعل نیری قاضی هیات اعدام‌های ۶۷ در آلمان به دام افتاد" راکه در سایت ایرانگوبال منتشر شده بود را  تکذیب می کنم .

کیانوش توکلی : 

علیرغم اینکه  خبر بستری شدن حسیتعلی نیری (قاضی مرگ)  در شبکه های اجتماعی  و همچنین خبر گزاریهای فارسی زبان همچون بی بی سی ؛ ایران اینترناشینال ، صدای امریکا و....اقدام به پخش این خبر کرده اند و علیرغم روشن نبودن منبع خبری معتبر و تنها به نقل از خانم مینا احدی این خبر کذب همچنان در میان اپوزیسیون وسیعا منتشر می شود . بدین وسیله این خبر"حسینعلی نیری قاضی هیات اعدام‌های ۶۷ در آلمان به دام افتاد" راکه روز گذشته در سایت ایرانگوبال منتشر شده بود را  تکذیب می کنم .

دلایل نادرست بودن " خبر"

1- منبع مستقل و بی طرفی وجود ندارد . تا کنون نه پلیس و نه مقامات بیمارستانی و نه دولت المان این خبر را تائید نکرده اند

2_چرا منبع خبر , مدارک پزشکی و اسم و مشخصات نیری در کامپیوتر بیمارستان دسترسی دارد، حتی  یک عکس و یا فیلم کوتاه بر روی تخت بیمارستان از وی نگرفتند که در فضای مجازی آپلود کنند؟

3- ‌روزنامه دی ولت المان گزارش داده این فرد در المان در هانوفر هست . سوال اینجا آیا این روزنامه خبر را از کجا بدستش رسیده.و مدرک و منبع آن کدام است

4- تنها منبع خبر خانم مینا احدی ادعا می کند از یک ماه پیش توسط یکی از هوداران تشکیلاتش از بستری شدن حسیتعلی نیری (قاضی مرگ) با خبر بوده ولی ان را منتشر نکرده است . سئوال این است چرا برای این ادعا مدرک و سندی ارایه نمی شود؟!

5_ وقتی دادستان هانوفر رسما حضور نیری را در آلمان تکذیب می کند نمی توان به خبر خبرگزاری ها اتکا کرد، دادستان نمی تواند که در این مورد دروغ بگوید، چون در این صورت برای او پیگرد قانونی دارد.

6_پرفسور سمیعی هم خودش در تماس با تلویزیون ایران انترناشیونال این خبر را تکذیب کرده است!

7_به لحاظ سیاسی :"در حکم دادگاه استکهلم روی نقش مهم و تعیین کننده نیری در هیأت مرگ ۶۷ تأکید شده و در زمانی که دادگاه تجدید نظر حمید نوری جریان دارد محال است نیری پایش را به یک کشور اروپایی بگذارد"(1)

8_ایران اینترنشنال ادعا می کند:"

در حالی که وزارت خارجه آلمان اعلام کرده در مورد صدور ویزا برای حسینعلی نیری، عضو هیات «مرگ»، اظهارنظر نمی‌کند، قوه قضاییه جمهوری اسلامی سفر او به آلمان را تکذیب کرد.

همزمان با انتشار گزارش‌هایی درباره سفر نیری به آلمان، یک نماینده پارلمان آلمان صدور ویزا برای نیری را «مایه شرمساری» خوانده و یک نماینده آلمان در پارلمان اروپا خواستار توقف صدور ویزاهایی از این دست شده‌ است.

(1)_ از نوشته ایرج مصداقی

 

آخرین خبرها از سفر حسینعلی نیری به آلمان از نگاه ایران اینترناشینال

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
ایرانگلوبال

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید