رفتن به محتوای اصلی

افشای پشت پرده شیوع عمدی کرونا در روزهای اخیر

افشای پشت پرده شیوع عمدی کرونا در روزهای اخیر
تهیه و تنظیم:
کانون حقوق بشر

شیوع پنهانی و سکوت سران حکومت در این رابطه می‌تواند مانند سال‌های گذشته قسمتی از طرح خامنه‌ای برای سرکوب اعتراضات مردمی باشد

به گزارش کانون حقوق بشر ایران، آمارهای وزارت بهداشت در هفته گذشته از افزایش مبتلایان به کرونا و مرگ روزانه بیش از ۲۵ نفر خبر می‌دهد. به گفته یک عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا، این روزها موجی که پیش‌تر در اروپا رخ داده بود را هموطنان ما تجربه می‌کنند. به توجه به میزان مراجعه بیماران به مراکز درمانی می‌توان نتیجه‌گیری کرد، پیک نهم کرونا در کشور آغاز شده است. آغاز این پیک در حالی است که مقامات دولتی در این رابطه سکوت کرده و مردم از تهدید پیش روی‌شان اطلاع دقیقی ندارند.

به گفته متخصصان ژاپنی موج نهم کرونا عمدتا در میان سالمندان تلفات زیادی بر جای خواهد گذاشت. درگیری سیستم تنفسی، گلودرد، سردرد و مشکلات گوارشی علائم اصلی پیک نهم می‌باشد.

پنهان کردن پیک نهم با اعلام آمارهای نادرست

رنگ‌بندی کرونایی کشور در حال حاضر به شرح زیر است: ۴ شهر در وضعیت قرمز، ۳۹ شهر نارنجی و ۲۳۵ شهر زرد می‌باشد. سران حکومت در هراس از اعتراضات مردمی همواره آمار تلفات کرونا را بسیار کمتر از میزان واقعی آن اعلام می‌کنند. بنا به اظهارت مقامات پزشکی قانونی و مدیریت آرامستان‌ها در سال‌های قبل، آمار اعلام شده همواره، کمتر از ۲۵ درصد آمار واقعی بوده است.

مقامات دولتی تلاش می‌کنند، علت شیوع مجدد کرونا را عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم قلمداد کنند. اما به گفته کارشناسان امور بهداشتی علت اصلی شیوع کرونا در کشور سوءتغذیه مردم و فقر غذایی و بهداشتی آنها می‌باشد. نبود تغذیه مناسب و کافی باعث تضعیف سیستم دفاعی بدن شده و بدن را در مقابل حمله ویروس کرونـا بی‌دفاع می‌کند.

فرصت طلایی کرونا برای سرکوب قیام

خامنه‌ای و سران حکومت تلاش می‌کنند، با شیوع دوباره کرونا مانند ۲ سال گذشته اعتراضات مردمی را سرکوب کنند. در حال حاضر خامنه‌ای با حملات شیمیایی به مدارس تلاش می‌کند مانع اعتراضات مردمی شود. آغاز بی‌سروصدا و یکباره پیک نهم نیز می‌تواند ادامه همین تلاش باشد. خامنه‌ای در پایان سال ۹۸ کرونـا را یک فرصت تاریخی برای سرکوب اعتراضات مردمی دانست و به مدت ۱.۵ سال از این سلاح برای سرکوب اعتراضات استفاده کرد.

 اما اشتباه محاسبه خامنه‌ای در برآورد از وضعیت انفجاری جامعه است. وضعیت کنونی جامعه به انبار باروتی می‌ماند که تنها در انتظار یک جرقه است. این جرقه در آخرین قیام دور از انتظار همه سران حکومت با قتل مهسا امینی زده شد. این بار نیز قیام میتواند، در اعتراض به مسمومیت دختران دانش‌آموز و یا مرگ مردم بدلیل شیوع کرونـا باشد.

کانون حقوق بشر ایران را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
تلگرام / توییتر / اینستاگرام / یوتیوب / فیسبوک

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید