رفتن به محتوای اصلی

ســلام دوســـلار
lachin
03.06.2022 - 03:00
عنوان مقاله:
موقعی که عقل در بدن نباشد, جسم در عذاب است.

ســلام دوســـلار.. همانطور که می بینیم پان ایرانیست ها و شونیست های فارس و کمونیست های وطنی بخاطر از دست دادن عقل و منطق همچنان ( گیج و سر در گم ) ماندند. . کاربر سعید محمودی از سرزمین اهورائی

حرف به میان می کشد و بعد خدا را سپاس میدارد که آریائی شده است.
آقای سعید محمودی... اگر شما آریائی هستید پس میبایستی از (( اهورامزدا )) سپاسگزاری میکردید , پس « خدا » دیگر چه مغلطه ای است که نوشته اید ..."خدا را سپاس که آریایی شدم"...این گفته های ضد و نقیض شما عین این می ماند که بگوییم ( من مسلمان هستم ولی برای نماز به کلیسا رقته و عیسی را ستایش میکنم... ویا بلعکس ) ..
از همه مضحک تر کامنت آقای سیتاره قئپ قیرمیزی است. ایشان می نویسد که.. (( من که هیچ باوری به آریاپرستی ندارم....و نوشتن به زبان پارسی سره از سوی من برگ برنده من در رویاروئی با اینان است.....در همین نوشتار نویسنده از یک سو زبان پارسی را می ستاید و از سوی دیگر چون توان نوشتن به زبان پارسی سره را ندارد انبوهی از واژه های عربی را در نوشته اش به کار برده است))..
آقای سیتاره قئپ قیرمیزی نویسنده مقاله را بخاطر اینکه از کلمات عربی استفاده میکند مورد نکوهش قرار میدهد و چون خودشان از ( پارسی سره ) استفاده میکنند , خودش را برنده حساب میکند.
از آقای سیتاره قئپ قیرمیزی بایستی پرسید که اگر شما در نوشته هایتان فقط از زبان پارسی سره استفاده میکنید پس این چه غلطی و اشتباهی است که میکنید و برای من شعری به این مضمون مینویسید. (( الا یا ایها اللاروس )) ؟ کدام یک از این کلمات زبان پارسی سره است که شما را برنده میکند؟ دو رویی هم حدی دارد ... اهورا مزدا پشت و پناه آریائیان و تاواریش استالین پشت و پناه کمونیست های وطنی باشد. آمین و کان یاشنا...