رفتن به محتوای اصلی

به این وچک نگاه کنید: "امروز
تبریزی
01.06.2022 - 15:16

به این وچک نگاه کنید: "امروز امکان پارسی بودن، ایرانی بودن و تبدیل شدن به سوژه ای نو بر زمینه‌ این تمدن فراهم آمده است!" اگر کسی با زهر ناسیونالیسم مغزش .....

..... از کار ‌نیفتاده باشد ایرانی را کسی خواهد دانست که شناسنامه ایرانی دارد و شهروند ایران است، با این نگرش اگر صد سیاه پوست آفریقائی و یا صد زردپوست چینی نیز به ایران بیایند و شناسنامه ایرانی بگیرند و شهروندی ایران را داشته باشند آنها نیز ایرانی هستند.

اما پان آریاهائی که مغزشان با زهر آریاپرستی از کار افتاده است از زمان محمدرضا پهلوی که آریاپرستی مغز او را نیز از کار انداخته بود داستان هائی خنده دار و اشترگربه ای درباره این که ایران سرزمین نژاد اهورائی آریائی است و پارسی نیز زبان این نژاد است پیاپی به هم می بافند! گذشته از آن که پدر و مادر محمدرضا پهلوی پان آریا ترک بودند در هیچ کجای ایران ما چیزی به نام نژاد اهورائی آریائی نداریم که پارسی نیز زبان این نژاد باشد (به لینک زیر نگاه کنید)

http://iranglobal.info/node/19054

******************************

در اینجا بهتر است این نکته را نیز بگویم که کسانی از من می پرسند که چرا نوشته های تو به زبان پارسی سره هستند و چرا به زبان پارسی سره می نویسی؟ یک وند من این است که پان آریاهائی که پارسی را زبان نژاد اهورائی آریائی می دانند مانند من که هیچ باوری به آریاپرستی ندارم توان نوشتن به زبان پارسی سره را ندارند!!! و نوشتن به زبان پارسی سره از سوی من برگ برنده من در رویاروئی با اینان است!

در همین نوشتار نویسنده از یک سو زبان پارسی را می ستاید و از سوی دیگر چون توان نوشتن به زبان پارسی سره را ندارد انبوهی از واژه های عربی را در نوشته اش به کار برده است!

وچک = جمله، عبارت

وند = دلیل، سند، مدرک