رفتن به محتوای اصلی

Pouria Khalili
نظرات رسیده
29.05.2022 - 16:12

Pouria Khalili به عقیده من زنده بودن یا نبودن حسین عبدالباقی چندان مهم نیست . مهم این است که بفهمیم این آدم چرا تا این حد حماقت به خرج داده ؟ وقتی کسی در جایی سرمایه گذاری میکند هیچ هدفی ندارد

Pouria Khalili
به عقیده من زنده بودن یا نبودن حسین عبدالباقی چندان مهم نیست . مهم این است که بفهمیم این آدم چرا تا این حد حماقت به خرج داده ؟ وقتی کسی در جایی سرمایه گذاری میکند هیچ هدفی ندارد جز این ه از آن سرمایه گذاری سود بکند . وقتی به واسطه اخطارها و هشدارها معلوم می شود که این پروژه با شکست مواجه می شود چرا این آدم باید این همه احمق باشد که باز هم به کار خود ادامه دهد ؟ فرض کنیم به افرادی در شهرداری یا قوه قضائیه یا سایر ارگان ها رشوه کلانی هم داده باشد و یا این که برخی از مقامات کشوری در سرمایه گذاری با او شریک باشند . باز هم صورت مسئله سر جایش باقی می ماند . چرا این همه خرج کرده ؟
اگر او پیش از فرو ریختن بنا فرار میکرد می توانستیم بگوئیم سرو شرکای خودش کلاه گذاشته و پول ها را برداشته و فرار کرده . اما وقتی تا آخرین لحظه در ایران مانده و به کار خودش با سماجت ادامه داده چه معنایی می تواند داشته باشد ؟ حالا این که "زنده است یا مرده ؟" و یا این که "اگر زنده است در ایران است یا فرار کرده ؟" چندان فرقی نمی کند . مهم این است که بفهمیم چرا تا آخرین لحظه به حماقت خودش ادامه داده ؟