رفتن به محتوای اصلی

محمود دلخواسته پاسخ به کیانوش
نظرات رسیده
24.05.2022 - 07:10

محمود دلخواسته در پاسخ به کیانوش توکلی:با سلام رابطه پنهان رژیم خمینی با اکتبر سورپرایز و معامله پنهانی شروع شد و از آن زمتن موساد شروع به جا سازی و خریدن طرفهای ایران شد.

محمود دلخواسته در پاسخ به کیانوش توکلی:

با سلام

رابطه پنهان رژیم خمینی با اکتبر سورپرایز و معامله پنهانی شروع شد و از آن زمتن موساد شروع به جا سازی و خریدن طرفهای ایران شد.

بعد از مرگ مک فارلین، یاداشت زیر را منتشر کردم و فکر می کنم بکار پاسخ به شما می آید:



مک فارلین، مشاور امنیتی رونالد ریگان در گذشت. اشتهار جهانی ایشان زمانی آغاز که سفر پنهانی ایشان به ایران با دیوید کیمچی، معاون موساد اسرائیل، و دیگر همراهانش به ایران با کتاب انجیل امضاء شده از طرف ریگان و کیک، بوسیله سید مهدی هاشمی ، داماد منتظری افشا شد ( که به اعدام ایشان منجر شد.) و به افتضاحی عظیم در آمریکا که به <ایران گیت> و یا <ایران کنترا> معروف گشت.
افشا شدن این سفر و انفجار سیاسی و رسانه ای که ایجاد کرد سبب شد تا مک فارلین دست به خودکشی ناموفقی بزند. بعد از آن در کمیته تحقیق مجلسین آمریکا شرکت و اطلاعات خود را در اختیار کمیته گذاشت. نتیجه تحقیقات گسترده، که از جمله شاهدان این رابطه پنهان که از زمان گروگانگیری دیپلماتهای آمریکایی و معامله پنهانی آقای خمینی و سران حزب جمهوری اسلامی با دستگاه ریگان برای به تاخیر انداختن آزادی گروگانها و اینگونه تضمین پیروزی ریگان شروع شده بود، ابو الحسن بنی صدر بود. بعد از کودتای خرداد 60 و خروج از ایران، بنی صدر علت خروج خود را افشای سازش پنهانی این روابط اعلام کرده بود.
نتیجه این تحقیقات، در سال 1987 تحت عنوان <گزارش کمیته تاور> <The Tower Commission Report> منتشر شد.
در کنار آن، مک فارلین خاطرات خود را تحت عنوان < اطمینان خاص> < Special Trust> منتشر کرد. بخش عمده ای از این خاطرات به ایران ارتباط دارد و شاید بشود گفت که مهمترین بخش آن برای وطن ما، قسمتی است که دیوید کیمچی، پیام رهبران درون ایران را به او می رساند که پیام داده بودند که در مقابل حمایت آمریکا، حاضر به قتل خمینی از طریق زهر کش کردن او می باشند. البته نامی از این رهبران نبرده است. ولی نیازی زیادی هم نیست که اسم برده شود. چرا که می دانیم که نزدیکترین افراد به اقای خمینی کسانی جز آقایان رفسنجانی و خامنه ای نبوده اند و نه تنها غیر از اینها امکان ارتکاب چنین قتلی را نداشتند، بلکه از چنین قتلی جز اینها نمی تواستند سود و بهره ببرند.
یکی از بخشهای مهم گزارش تاور، پیام فرستاده آقای رفسنجانی، به کلنل نورث در لندن است، که در مقاله دیگر مستند آورده و منتشر کرده ام. در این پیام، فرستاده آقای رفسنجانی به سرهنگ نورث می گوید که برای اینکه آنها (یعنی معتدلها)! در نبرد قدرت دست بالا را بگیرند، باید ایران در جنگ با عراق شکست بخورد که همینطور هم شد. وقتی حدود 50 صفحه ای از گزارش تاور را، که در این رابطه است، مطالعه می کنیم، به ضرس قاطع می شود گفت که این فرستاده کسی جز آقای مهدی کروبی نمی توانسته باشد.
دیگر اینکه این روابط پنهان و خرید اسلحه آمریکایی از طریق اسرائیل، که از بعد از کودتای خرداد 60 شروع شده بود، می تواند بما بگوید که دستگاه های جاسوسی اسرائیل و افسران موساد از همان زمانها با طرفهای ایرانی رابطه برقرار و شروع به خریدن آنها کرده بودند و اینگونه است که توانستند به قلب دستگاههای اطلاعاتی رژیم نفوذ کرده، تا حدی که محرمانه ترین اسناد غنی سازی را بار ماشین کرده و از ایران خارج کنند و...و.