رفتن به محتوای اصلی

اکتبر 2005

16.10.2005 - 13:28
کیانوش توکلی
شعار محوری می تواند بعنوان مولفه ای ازمبانی ائتلاف طرح گردد. مثلا شعار "رفراندم؛ تنها راه نجات مردم" می تواند بعنوان یک شعار استراتژیک نگریسته شود این شعار می تواند به تمام اد عا ها و پیش داوری ها پایان دهد و از ابتدا تا انتها مورد پذیرش نیروهای ائتلاف قرار گیرد. این شعار می تواند ادعاها و اختلافات نیروهای اپوزیسیون را دور بزندو حلال اختلافات گردد و مسایل بحران زا را به میان مردم بکشاند که آنان با رای خود نشان دهند که چه می خواهند ؛ این مردم هستند که سرانجام...
06.10.2005 - 13:28
کیانوش توکلی
درباره نئوليبراليسم بایستی خاطر نشان ساخت که اساسأ يك ايدئولوژي دوران صنعتي شدن ميباشد ، مثل ليبراليسم و انديشه هاي ديگر ، اما امروز مخالفين جهاني شدن مطرح ميكنند كه طرفداران گلوباليسم يا جهاني شدن ، در واقع طرفداران نئوليبراليسم هستند. ببينيد در اين خصوص من خيلي فكر كردم و به اين نتيجه رسيدم كه از يك زاويه ميشود گفت اين برداشت درست است مثلأ كشوري كه بيش از 70 در صد صنايع و دارايي هايش دولتي است و اگر بخواهد به روند جهاني شدن بپيوندد ،هيچ راهي ندارد كه خصوصي سازي را در تمامی ابعاد گسترش دهد .
05.10.2005 - 13:28
کیانوش توکلی
اینگونه است که سایت ها و ماهواره قهرمان دمکراسی در ایران هستند و احزاب و سازمانها سیاسی تنها با بکارگیری این ابزار دیجتالی است که می توانند در اینگونه حر کات موج سومی نقش داشته باشند . آنان باید اعضا و هواداران خو را تشویق کنند که به چنین ابزاری مجهز شوند وتوجه داشته باشند که ابزار دیجتالی با سیستم حزبی همخوانی نداشته و بر اساس "سر دبیر خودم" اداره می شود.