رفتن به محتوای اصلی

کیانوش گرامی کار خوبی کردی

کیانوش گرامی کار خوبی کردی
ناشناس

کیانوش گرامی کار خوبی کردی این ویدیو را گذاشتی. امیدوارم آنهایی که گه گاه به رضاپهلوی نهیب میزنند که چرا جلوی طرفدارانش را نمیگیرد خوب این ویدیو را نگاه کنند. بارها من به این دوستان یادآور شدم که آقا نه سلطنت طلب یک بت پرست است و نه اینجا ایران زمان شاه و نه رضاپهلوی بجای محمدرضاشاه نشسته که بتواند به آن چاکران سابق تشر بزند. آنجا که رضاپهلوی بارها در مصاحبه ها در مورد چنین افرادی مورد سوال قرار میگیرد و میگوید که بابا من خودم هم از دست اینها عاجز هستم این یک نمونه اش است. حالا من از آدم های عامی انتظاری ندارم اما دچار تاسف میشوم وقتی می بینم کسانی که دستی به قلم دارند و خود را صاحب نظر میدانند چنین افرادی را مستمسک قرار میدهند و همه مشروطه خواهان را با چوب امثال این آدم و یک دیوانه دیگر در استکهلم میرانند. ادامه...

طرفدارانش را نمیگیرد خوب این ویدیو را نگاه کنند. بارها من به این دوستان یادآور شدم که آقا نه سلطنت طلب یک بت پرست است و نه اینجا ایران زمان شاه و نه رضاپهلوی بجای محمدرضاشاه نشسته که بتواند به آن چاکران سابق تشر بزند. آنجا که رضاپهلوی بارها در مصاحبه ها در مورد چنین افرادی مورد سوال قرار میگیرد و میگوید که بابا من خودم هم از دست اینها عاجز هستم این یک نمونه اش است. حالا من از آدم های عامی انتظاری ندارم اما دچار تاسف میشوم وقتی می بینم کسانی که دستی به قلم دارند و خود را صاحب نظر میدانند آنهم از طیف چپ چنین افرادی را مستمسک قرار میدهند و همه مشروطه خواهان را با چوب امثال این آدم میرانند. سلطنت طلبانی شبیه این آدم یکی دوسال اول انقلاب در آمریکا زیاد بودند. اما آنها «خوشبختانه» سالهاست مشکلات شان را با رژیم حل کرده و به ایران رفت و آمد دارند و دور رضاپهلوی را خط کشیده اند. کسانی شبیه این آدم بسیار کم هستند و طیف سلطنت طلب و مشروطه خواه را نمایندگی نمیکنند و درست نیست آنها را بزرگ کنیم. من که هروقت ویدیوی این مشنگ را می بینم عکس العمل ام فقط خنده است. واقعا یک تاک شوی خنده دار بییش نیست. من دیدم کیانوش صفت فاشیست به این آدم داده درحالی که فاشیزم یک مکتب سیاسی است و هرکسی هم موسولینی نمیشود. این بابا اصلا معنای فاشیزم را نمیداند و شعورش به این حرفها نمیرسد.
اما یک چیزی در این آدم و بقیه ما سلطنت طلبها هست که در شما چپ ها نیست. (البته این آدم گندش را در آورده) و آن استقلال رای مان است. شماها مثل ما ها اهل انتقاد از خود نیستید.
یک نکته دیگر را هم بگویم و آن اینکه سکویی تاریخ را تحریف میکند. رضاپهلوی سوگند نخورده پادشاه و شهریار بشود بلکه سوگند خورده از قانون اساسی مشروطه صیانت کند. کسانی که متن آن سوگند را نوشتند هرکس هرکسی نبودند و دیپلمات های سابق بودند و میدانستند چگونه بنویسند که خرده نتوان گرفت. صیانت کردن از قانون اساسی مشروطه هم جرم نیست بلکه یک حق است حتا اگر مردم ایران به جمهوری اسلامی رای داده باشند. آنچنان که صیانت از سوسیالیسم یک حق است حتا اگر مردم به جمهوری اسلامی رای داده باشند. پادشاه شدن ایشان هم بر اساس همان قانون اساسی تنها در صورتی ممکن است که مردم به قانون اساسی مشروطیت رای بدهند و نظام پادشاهی و نیز پادشاهی رضاپهلوی رای بدهند. این دیگر رای مردم است و نمیتوان بر رضا پهلوی خرده گرفت. هر کس دیگری هم به اندازه رضاپهلوی حق دارد خود را نامزد پادشاهی کند و اگر رای مردم را بدست آورد چرا که نه؟