رفتن به محتوای اصلی

آخر حزب پ.ک.ک مارکسیست ترین

آخر حزب پ.ک.ک مارکسیست ترین
ناشناس

آخر حزب پ.ک.ک مارکسیست ترین گروهی جنگنده و انقلابی است که از بیخ به خداهم اعتقاد ندارند و نماز خواندن و داشتن هر مذهبی با شدت تمام برخورد می شود در این حزب افراطی ترین اصول مارکسیسم تدریس میشود . حال شما اگر این چنین سازمانی را چپ نمی دانید که هیچ...؟! اما لطفا آن حزب یا سازمان و کشور ونمونه چپ کاملی که شما از آن می گویید کدام است ؟؟؟!!!!
بفرمایید ببینیم که شما کی و کدام حرکت را قبول دارید تا ما خلاص شویم و روی همان ایدولوژی و کشور احتمالی با شما بحث کنیم ....؟! اگر توانستید حتی یک نمونه بفرمایید تا ما مدینه فاضله شما را بشناسیم.
اما اگر توانستید واقع گرا باشید فهمیدن مبارزه ملی ملت های کرد و ترک آذربایجانی علیه رضا خان و آتاتورک کار سختی نیست .
اما یک سوال از شما دارم اگر به فرض در قرارداد ترکمن چای همه آذربایجان جنوبی هم به همراه باکو و سایر نواحی آذربا یجان شمالی

یکجا از ایران جدا می شدند و امروزه یک کشور واحد آذربایجان می بود وقتی از شما که نزدیک 90 سال در یک کشور مستقل زندگی و رشد و نمو کرده اید. آن موقع اگر از شما کسی می پرسید ایا کشور و وطن شما کجاست ؟ آیا آن موقع مردمان کشور آذربایجان جواب می دادند که ما اهل آذربایجان شوروی هستیم ؟! یا آذربایجان ایران ؟! یا حتما مثل آذربایجان شمالی می گفتند ما آذربایجانی هستیم .
باری این همه کشور جدید در عرض همین پنجاه سال اخیر بوجود آمدند و از هم جدا شدند و مستقل آیا آسمان به زمین آمد ؟!
آیا در یک سیستم برابری طلبانه چپ شما ...؟! و با استقرار دمکراسی کامل دیگر مسله جدایی طلبی حل میشود ؟؟؟!!!
در صورت اینکه اینگونه بود و تنها دیکتاتوری و نژادپرستی فاصله طبقاتی ملت غالب تنها عامل استقلال طلبی ملت مغلوب بود چرا در دمکراتیک ترین دولتها و سیستم ها هم چون کشور اسپانیا باسک ها(کاتالان ها) سالهای سال با جنگ و مبارز مسلحانه آن هم در قلب اروپا و آزادترین و دمکراتترین یستم را هم داراست پس باسک ها چرا برای استقلال خود و زبان مادری خود می جنگند..؟!
یا همین ایرلند ...آیا دمکراسی در انگلستان هم دیکتاتوری است که ایرلندی ها بیش از دویست سال است برای استقلال می جنگند ؟! باری دوست گرامی عین کشور شوروی سابق که بسیاری از جمهوری ها هم روس زبان بودن و باز به استقلال روی آوردند ما هم
اگر حتی زبانمان فارسی هم شود و به فرض محال بهترین دمکراسی هم در ایران استقرار یابد باز هم می خواهیم جدا شویم آیا این حق ماست .؟! یا نه...؟!