رفتن به محتوای اصلی

باز این مقاله تقریبا مستند و

باز این مقاله تقریبا مستند و
ناشناس

باز این مقاله تقریبا مستند و علمی باعث شد آقایان فاشیستی همچون ناصر کرمی و چند تن دیگر خواب زده شوند. ای بابا آخر چقدر این ناصر کرمی به نام ملت ترک آذربایجان جنوبی آلرژی دارد و دشمن هر کسی کس که ترک است ...؟!
همراهان آقای کرمی چون فولادوند و آریوبرزن و ارسی ها هنوز نفهمیده اند و نخواهند فهمید که مهمترین عامل استقلال طلب شدن ما آذربایجانی ها افرادی چون ناصر کرمی ها و.... بوده وهستند. این افراد مریض مطلق روحی هستند . بنده با حفظ عقیده ام تا کنون با هیچ فارس و کردی تا به حال ذره ای مشکل نداشته ام. تازه همسرم هم فارس زبان است و ما هرگز دارای آن درجه از روحیه نیستیم که به خود ناموسمان و فامیلمان که اهل اصفهان هم هستند اهانت کنیم ما در جامعه کوچک فامیلی اتفاقا بهترین روابط دوستی عاطفی داریم لذا بچه هایم به هر دو زبان تسلط کامل داشته و به فیلمهای هر دو زبان نگاه میکنند و لذت میبرند و

به هر دو زبان افتخار می کنند اما من هر بار برای اثبات مظلومیت و حقانیت ملت های تحت ستم به به اقوام فارس زبان خود مقالات و نظرات آقای ناصر کرمی و دوستان وی را نشان می دهم برایشان می خوانم اما باور کنید همه همین اقوام فارس زبان ما هم از افکارات ایشان اظهار انزجار می کنند . آن زمان است که همه اقوام و دوستان فارس زبان ما کاملا به من حق می دهند که استقلال طلب باشم و خواهان تعیین حق سرنوشت ملتم.
لذا اجازه دهید مقالات افکارات و اندیشه های تفرقه افکنانه و در سطح پایین وی سند حقانیتی باشد برای مبارزین هویت طلب کرد وترک.