رفتن به محتوای اصلی

کیانوش گرامی

کیانوش گرامی
ناشناس

کیانوش گرامی
فایل صوتی جدید ت در عین منصفانه بودن بسیار متناقض هست. امید که نظر کسی که در رده "تاثیر گذارها" نبوده مفید افتد.
1. میگویی اعضای کمسیون تاثیرگذار در سازمان نبودند و در جریان امور نبوده اند و این را یک دلیل به ضعیف بودن گزارش میدانی.
2. میگویی وفتی به پلنوم وسیع آمدی متوجه اختلاف، جناحبندی و باند بازی هم در رهبری و هم در کادرها شدی. و بعدها خودت هم بخشی از آن شدی.
3. میگویی این گزارش مورد اعتراض کسانی در داخل و خارج واقع شده.

میخواهم بپرسم آیا غیر "تاثیرگذارها" یا اعضا و کادرها ی سازمان گوسفند بودند و هستند که نمیتوانند ببینند ویرانی سازمانی را که با عشق و شجاعت خود ساخته بودند؟ نمیتوانند نتیجه کار "تاثیرگذارها" را در تخریب عشقشان؟

.

در جریان کشتار جوانان نروژی بدست یک نژادپرست کمسیونی برای تحقیق امر تشکیل شده بود که هیچ "تاثیرگذار" از دستگاه رهبری کشور در آن عضو نبودند. دلیل آن هم این بود که کمسیون میخواست عملکرد "تاثیرگذار" ها را در رابطه با عدم توجه به مسایل امنیتی کشور بررسی کنند

حاصل کار "تاثیرگذار" ها در سازمان همانی است که خودت به خوبی توضیح داده ای سوالم این است که چرا باید کمسیون از "تاثیرگذار"هایی تشکیل شود که سازمان را تخریب و ویران کرده اند؟ و متاسفانه نگاه "تاثیرگذار"هایی مثل شما هنور که هنوز که هنوزه همان نگاه پلنوم وسیع هست. از بالا به همه نگاه میکنه و فکر میکنه که همه از پشت کوه آمده اند غافل از اینکه پشت کوه هم برای خودش شهریه.

مگر نمیگویید که با کمسیون همکاری نردیکی دارید؟ پس موضوع چیست؟ خودتان میگویید که هرچی من میگفتم کمسیون آنرا می پذیرفت و خیلی مثبت از این همکاری صحبت کردید پس موضوع چیست؟

این اعتراض مورد نظر شما از داخل و خارج کجا انعکاس یافته. لطفا لینک آنها را در سایت ایران گلوبال در اختیار همگان بگذارید.

امیدوارم این حرف شما " آوردن نام...... غیرمنصفانه است" نتیجه تلفن بعضی از "تاثیرگذار"ها از تهران نباشد.

شما بنظر من از خوشنامان "تاثیرگذار" ها در عرصه کار تشکیلاتی هستید من شخصا خیلی مثبت از شما شنیده ام این خوشنامی را لطفا با ورود به بحث افراد آلوده نکنید.

اعضای یک کمسیون باید بیطرف و خنثی به موضوع تحقیق باشند. کسانی که به نوعی با موضوع در ارتباط باشند صلاحیت عضویت در کمسیون را ندارند هر چقدر هم به موضوع احاطه داشته باشند. این یک اصل حقوقی است.

پیشنهادم این است که اگر کس یا کسانی ایراد یا انتقادی به آن دارند و یا آنرا غیرمنصفانه ارزیابی میکنند به نقد و انسجام، تکمیل و تدقیق آن اهتمام نمایند و نقدشان را منتشر کنند. این هم به نفع جنبش دمکراسی خواهانه، عدالت طلبانه و حق طلبانه کشورمان . هم به نفع جنبش فداییان است . امید که کار شما و مطالب خوب شما مشوق کسانی باشد که حرفی برای گفتن در این مورد دارند.

با احترا