رفتن به محتوای اصلی

جناب ائلیار

جناب ائلیار
ناشناس

جناب ائلیار
خدمت جناب ائلیار و تعدادی از آذربایجانیها مانند سیروس مددی، دنیز ایشچی، غلام شامقازان و اخیرا جناب قره جلو باید عرض کنم که شما آیا واقعا خود را جزئی از حرکت ملی- دموکراتیک آذربایجان جنوبی می دانید یا نه؟
مسئله این است که چیزی به نام چپ آذربایجان بعد از سقوط حکومت ملی آذربایجان و مرحوم پیشه وری نابود شده و الان چیزی که وجود دارد آذربایجانیهای چپ هستند نه چپ آذربایجانی.
شما و همفکرانتان کاملا عکس العملی و واکنشی عمل می کنید یعنی اگر به قول شما نیروهای راستی و ناسیونالیست حرکت ملی در چند سال گذشته حرکتی انجام نمی دادند شما هم هیچ مشکلی نداشتید و به مسائل سراسری و جهانی ( در این جهان خبری از آذربایجان جنوبی وجود ندارد) مورد علاقه تان می پرداختید. شما آذربایجانی های جپ حتی به خودتان زحمت نمی دهید که چند تریبون درست و حسابی و مخصوص خود برای نشر افکارتان داشته باشید و

به ملت آذربایجان بگویید که چه می خواهید. باید از همین به اصطلاح خودتان گروههای مرتجع و نژادپرست و پانترک! متشکر باشید که فضایی بوجود آورده اند که دوباره می توانید خودتان و افکارتان را مطرح کنید. تا زمانیکه از موقعیت منفعلانه به مسائل آذربایجان بپردازید حرف شما حتی در بین رفیقان مبارزتان در جریانهای سراسری هم خریداری نخواهد داشت.
یادتان نرود کسانی که هم اکنون در داخل آذربایجان جنوبی از جان و مال خود گذشته اند و هزینه می دهند یا وابسته به همین تفکر ملی گرایانه هستند که شما آن را ارتجاعی می خوانید و یا وابسته به گروهها و تشکیلاتهایی هستند که تفکر ملی گرایانه دارند.