رفتن به محتوای اصلی

ادامه..این ایده ها معضل ستم

ادامه..این ایده ها معضل ستم
ناشناس

ادامه..این ایده ها معضل ستم های ملی و یا دینی و یا نژادی وغیره را عمده کرده ومسئله اساسی را که مسئله چاپیدن است را مسکوت و دعوای چپاول گر کرد با چپاولگر فارس را لاپوشانی و یا در بهترین حالت حل مناقشه دارا وندار،چپاولگر وچپاول شده را، موکول به حل قبلی مرافعه چپاول گران با یکدیگر میکنند

.من میپرسم : کارگر کرد ترجیح میدهد حکم اخراجش را به زبان کردی دریافت کند ویا حکم استخدام رسمیش را به زبان فارسی ؟ البته نکو تر آنست که که حکم استخدام خود را به زبان کردی بگیرد ولی نکته همین جا است که دعوا بر سر زبان نگارش حکم بدین جهت برخاسته است که موضوع اخراج از مرکز توجه دور شود.همین طور است در مورد زندانی که شلاق میخورد.ایا برای او فرقی دارد که بنام الله یا شیطان تازیانه میخورد؟ولی متدینین ما شلاق زنی اسلامی را ثواب ولی شلاق زنی صهیونیست ها را گناه قلمداد میکنند چراکه میخواهند نفس عمل شلاق زدن را از معرض دید خارج کنند.علاقه این به اصطلاح اپوزیسون طرفدار تمامیت ارضی نیز برای دامن زد به بحث خطر تجزیه طلبی ، با هدف لاپوشانی علاقه مفرط آنان به بهره کشی مستمراز نه تنها کرد ها بلکه از فارس ها نیز ،ناشی میشود و بر طرفداران چپاولگر شاهنامه فردوسی حرجی نیست.همچنانکه بسیاری از محتکران کرد سینه چاک حقوق حقه اکراد( تاکید میکنم حقوق حقه شامل حق استقلال کامل از ممالک محروسه ایران از نظر من،حق درخواست منطقه پرواز ممنوع وهر گناه دیگری که ناسیونالیست ایرانی میتواند تصور کند) هستند ولی مطمئنم که ذره ای از قیمت مایحتاج مردم کرد تخفیف نمی دهند.ولی این حقوق حقه توجیهی برای احتکار نمیتواند باشد چه از طرف کرد بازاری و یا بهایی صراف.شما هم موفق باشید وکمی هم در باب محتکرین کرد زبان بنویسید .برزویه طبیب