رفتن به محتوای اصلی

اعتراف خامنه ای به وضعيت

اعتراف خامنه ای به وضعيت
ناشناس

اعتراف خامنه ای به وضعيت بحرانی و تلاش مذبوحانه برای کم اهميت جلوه دادن آن
بر حذر داشتن باندهای درونی حکومت از يأس و بريدگی و تشديد جنگ قدرت

اعتراف خامنه ای به وضعيت بحرانی و تلاش مذبوحانه برای کم اهميت جلوه دادن آن
بر حذر داشتن باندهای درونی حکومت از يأس و بريدگی و تشديد جنگ قدرت

خامنه ای، ولی فقيه رژيم، روز چهارشنبه 19مهر، تنها چند روز پس از بحران ارز و اعتراض گسترده بازاريان کشور، طی سخنانی در شهر بجنورد در استان خراسان شمالی به وضعيت بحرانی و بيکاری گسترده در سراسر کشور اذعان کرد و گفت مسأله اشتغال و بيکاری، جزو دغدغه های اصلی مردم در سراسر کشور است.

با اين حال خامنه ای مذبوحانه تلاش کرد تظاهرات گسترده مردم تهران در اعتراض به بحران مرگبار اقتصادی را، که با شعارهای «مرگ بر خامنه ای و مرگ بر ديکتاتور» همراه بود، کم اهميت جلوه دهد. وی گفت «يک عده يی به نام بازاری آمدند توی خيابانها اغتشاش کنند... دو سه ساعت يک عده توی خيابان تهران ميآن چند تا سطل زباله رو آتش می زنند اونها اونطرف دنيا خوشحالی، ابراز خوشحالی می کنند که آره، شلوغ شد شلوغ شد، وضع ما بدتر است يا وضع شما [آمريکا و کشورهای اروپايی] ... . جمهوری اسلامی با اين مشکلات از پای درنمياد». وی با دجالگری ابلهانه گفت مردم آمريکا «بيچاره اند گرفتارند، طبقات ضعيف دارند».

وی ضمن اعتراف به بحرانها و جنگ گرگها در درون رژيم، به گماشتگان خود تأکيد کرد در «رويارويی با مجموعه يی از دشمنان» و برای عبور از اين «گردنه ها» نبايد «دچار يأس شوند، صبر و مقاومت را از دست بدهند، دچار حالت شتابزدگی بشوند، برنامه ريزی را فراموش کنند، دچار بی برنامه گی و سردرگمی بشوند».

باندهای درون رژيم در جنگ قدرت فزاينده خود، هر روز بخشهايی از چپاولهای يکديگر را برملا می کنند. به گفته يک نماينده مجلس ارتجاع «سالانه حدود 30ميليارد دلار کالای قاچاق وارد کشور می شود که باعث ازبين بردن اشتغال و توليد کارخانه های داخلی می شود» (خبرگزاری فارس- 14مهر). اکنون بر اثر سياستهای ميهن بربادده آخوندها که موجب تعطيلی عمده کارخانه ها کشور و نابودی کشاورزی کشور شده، دهها ميليون کارگر و کشاورز و زحمتکشان شهر و روستا در زير خط فقر، به مرگی تدريجی محکومند.

دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران
19مهر۱۳۹۱ (10اکتبر۲۰۱۲)