رفتن به محتوای اصلی

جناب ایرانی

جناب ایرانی
ناشناس

جناب ایرانی
بنده هم عرض کردم که وبلاگ یاد شده که اولا کاملا صحیح هستند کفایت جواب شما را خواهند داد! در ضمن یک کلمه هم به گنجینه کلمات دنیا اضافه شد: پان ترکمن . واقعا که شما فارس های نژاد پرست استاد انگ و تهمت هستید! اما شما راست می گویید من اگر طالب استقلا خود مان هستم بگذار که هر چه از دهان شما بیرون می اید بیاید! شما اگر فیلم سیصد را جدی نگیرید تمام دنیا آن را گرفته ! حال این شمایید که با دنیا سر ناسازگاری دارید ویا ترکها!!!! در مورد نسل کشی ترکمنستان هم اگر بخواهم جواب یاوه تان را بدهم مورد تمسخر همه واقع خواهم شد و پاسخی برای این حرف شما ندارم . استادی

در دانشگاه داشتیم که یکبتار در خصوص ادمهایی که همیشه به دنبال به کرسی نشاندن حرف خود با زور تهمت و تهدید هستند گفت که : در صدد قانع کردن یک آدم احمق با دلیل و منطق نباشید! چون اگر روزی بتوانید او را قانع کنید مطمئن باشید که مثل خود آن فرد احمق شده اید!
بنده به دنبال اوردن دلایل علمی برای قانع کردن شما نیستم. پاسخ شما را هم به زبان خودتان تنها در جایی داده ام که شما متوسل به تهمت و دورغ شده اید!
لطف کن و برو حوادث رامنستان و اذربلایجان را در سالهای دهه 90 بخوان تا بفهمی که ارمنستان آذربایجان را اشغال کرده و ارمنی ای در خاک اذربایجان وجود ندارد!!!!!!
همچنین جهت تنویر ذهن شما عرض نمایم که روابط فرهنگی فرانسه با ترکیه بسیار قوی است! تعداد زیادی مسجد و مرکز فرهنگی ترکیه در پاریس وجود دارد! البته این نکته را هم بگویم مسئولین فرهنگی و دیپلمات های ترکیه در استخر های مختلط پاریس به دنبال لمس بدن دخترکان نمی گردند! و یا به دنبال بمب گذاری در آن کشورها نیستند!
بنده سنم قد نمی دهد که بفهم منظور شما از سرخورده های چپ چیست!و یا حوادث 67 چه ربطی به ما دارد؟ اما اگر اشتباه نکنم شما خود زمانی آلوده همین حرکتها بوده اید و امروزه سنگرتان را البته در کنار سنگر رژیم در مقابل ملیتهای ایرانی چیده اید! حق تعینن سرنوشت برای ما یک اصل و حق است! ما برعکس شما چندان علاقه ای به حوادث ترکیه و یا آذربایجان و روسیه و آمریکا و ..... نداریم! بلکه آنچه برای ما مهم است به دست گرفتن حق سرنوشت خود در قالب ایرانی فدرال و یا استقلال
(نظر شخصی بنده ) می باشد! جناب: گفتمان امروز من با شما از جنس گفتمان ها ی آن سالهای اول انقلاب و 67 نیست! برای جوانان ترکمن تاریخ گذشته است و آینده مهم است! بالاخره روزی خواهد رسید که ما در عوض این دنیای مجازی مجبور خواهیم بود رو در رو به بیان عقاید خود بپردازیم! اما انگار شما و همفکرانتان دست از تهدید و تهمت و قلدر بازی هایتان نمی خواهید بردارید!