رفتن به محتوای اصلی

دوست کرد :اما تا جایی که همه

دوست کرد :اما تا جایی که همه
ناشناس

دوست کرد :اما تا جایی که همه می دانند و در ایران هم قابل مشاهده است، کردها هستند که راه های قاچاق مشروبات الکلی و مواد مخدر را در سراسر منطقه خوب می شناسند!!! ( شنیده ام در بانه ایران می توان علاوه بر ال سی دی مشروبات خوبی هم پیدا کرد)من هم دقیقا به همین ضرب المثل شما اعتقاد دارم! جوجه را آخر پاییز می شمارند! نمی دانم شاید کرد نباشی و یکی از همین پان فارس ها باشی که این روزها خیلی سنگ کردها را به سینه می زنند! اما هر کی که باشی باید بگویم که واقعا کور خوانده اید و هیچ چیزاز شرایط کردهای ترکیه نمی دانید! بنده کمتر از شما ایرانی نیستم و معتقد به ایرانی هستم که همه ملیتها در ان مشارکت کنندو به نظر بنده هر خطری که در کشورهای همسایه مانند ترکیه باشد روزی بر سر ما نیز خواهد امد.

تجزیه طلب واقعی امثال شما ها هستید که خواب تجزیه ایران و ترکیه و عراق و سوریه را می بینید!
واقعا به نظر بنده یکی از همین خطرها همین شماها هستید که نمی دانید با این خواب کردستان بزرگ خود چه کار بکنید! این قدر هم مظلوم نمایی در مورد کردها در تریکه نکن دوست عزیز! دولت ترکیه همه گونه امکانات اقتصادی و مالیاتی برای مناطق کردی گذاشته، در مورد ادبیات و فرهنگ انها کلی کمک کرده(چیزی که خود کردها مدتها قادر نبودند در ان انسجام داشته باشند) اما متاسفانه باندهای قاچاق و مافیای مواد مخدر و قاچاقاقچیان زنان (که واقعا حسابشان در ترکیه از مردم کرد جداست، منافعشان اقتضا نمی کند) هم مانند شما فکر می کنند.انها منافعشان در تجزیه ایران و ترکیه و سوریه است.هم چنین تروریستهای بزدل PKK که شبها مانند موش از لانه های خود بیرون می آیند و بمب می گذارند کنار جاده ها!
اما خدمت شما هم عرض کنم که بنده خود را تا ابد متعلق به ایران می دانم اما برای من ترکیه نمونه یک کشوری است که با حفظ ارزش های اسلامی مردم خود، در راه مدرنیته گام برداشته است!
دم از فاحشه خانه و .. زدی! بنده فکر نکنم که در جایی از دنیا باشد که این جوراماکن وجود نداشته باشند! اما به نظر من شما بهتر است سری به کردستان عراق بزنی و تعداد فاحشه خانه ها و مشروب فروشی ها از یک طرف و تعداد مساجد و مردم نمازگزار انجا را با کشور ترکیه و حتی خود مناطق کردی ترکیه مقایسه کنی! مطمئنا نظرت عوض می شود، اما خلاصه دوست عزیز چه کرد باشی و چه یک پان فارس، منتظر آخر پاییز باشیم!