رفتن به محتوای اصلی

v

v
ناشناس

دوست خوبم کاوه جان،
درود
آن فردی که سخت تبلیغ آمدن و سخنرانی یک فعال سیاسی را می کند، من هستم ( البته به کمک دوستان دیگر جمهوری خواه لائیک در بروکسل) و آن فعال سیاسی آقای مهرداد درویش پور است. ما هر دو و نیز کل جنبش جمهوری خواهان، همیشه از حقوق همه شهروندان ایرانی از جمله هموطنان کردمان و به ویژه از ازادی شخص آقای کبودوند دفاع کرده ایم.
سال گذشته در همین موقع، برای آزادی کبودوند، دوستی از اسلو تا بروکسل با دوچرخه آمد، ما از او استقبال کرده و تظاهراتی را برگزار نمودیم.
یک هفته پیش علیه اعدام هم وطنان عربمان و کشتار در کردستان و دیگر نواحی ایران ، تظاهراتی در برابر سفارت ایران در بروکسل ترتیب دادیم که شخص شما اولین سخنران آن بودید و از قتل ناجوانمردانه فرزاد کمانگرها و زندان و شکنجه کبودوندها در کردستان و دیگر نواحی ایران به تفصیل و بیش از دیگر سخنرانان صحبت کردید.
اگر امروز ما تبلیغ یک سخنرانی در باره دموکراسی برای آینده ایران را می کنیم، بدان معنا نیست که چشم خود را به شرایط ناگوار انسان هایی مانند آقای کبودوند که حقوق بشر را در کردستان نهادینه کرد، بسته ایم. شما مطمئن باشید که ما در روز سخنرانی خود در روز ۲۰ ژوئیه از انسان هایی مانند کبودوند نام خواهیم برد.
کاوه جان به بقیه حرف هایت که از روی نگرانی برای سلامتی جان کبودوند ولی با عصبانیت نوشته شده پاسخی نمی دهم و فقط به حساب عصبانیت و دادخواهی تو دوست خوبم می گذارم. و گر نه، اولا از سوی رسانه ها و انسان های سیاسی و حقوق بشری ما، مسئله کبودوند فراموش نشده و به آن بی توجه هم نیستند، به عنوان نمونه اگر شما به سایت های پارسی زبان نگاهی بیاندازید ، در همه آن ها خبر ۵۰ روزه ایشان و نگرانی های این انسان های شریف را خواهید دید. بقیه حرف ها را پس از آزادی آقای کبودوند و در حضور ایشان با هم می زنیم
با باور به دوستی تمام اقوام و ملت های ایران و با آزادی همه انسان های دربند!
انور میرستاری
بلژیک