رفتن به محتوای اصلی

چارچوب بسته ذهنی ایشان و

چارچوب بسته ذهنی ایشان و
ناشناس

چارچوب بسته ذهنی ایشان و امثال ایشان، فرصت هرگونه تحلیل و نقد صحیح را از آنها گرفته. برای آنها ماهیت ترک قابل پذیرش نیست و این را ما ترکها باید بدانیم. زبان تهمت، تمسخر و تهدید امثال ایشان حدود یک قرن است که دراز است. اما ما ترکها باکی از امثال ایشان نداریم و حاضریم فرهنگ و زبان و تمدن و اخلاق شهرنشینی امروزی خود را در تمام کشورهای ترک زبان دنیا با تمام آنچه این پان فارس ها در مورد فرهنگ خود امروزه می سرایند در نزد اذعان عمومی دنیا به مسابقه بگذاریم.

تنها هنر ایشان گاهی اوقات این است که پارچه ای از تار و پودهای تخیلات خود ببافد و در آن نقشی از شاه و باستان و سنگ های تخت جمشید و .... به جا بگذارد!
جناب کرمی: شما در داخل ایران هستیدو یا خارج ایران؟ شما که فرهنگ ترکها را نقد میکنی، هیچ می دانی در فرهنگ خود شما فارس ها چه اتفاقی افتاده است؟ دروغ نفاق دزدی فحشا اعتیاد و... از خصوصیات فرهنگ امروزی شما فارس ها است.
داری صحبت از فرهنگ برهنگی ترکها میکنی، در حالی که سری به تهران بزن و برهنگی را تماشا کن! مردم ایران به خصوص فارس ها آنچنان تحت فشار بوده اند که اگر حکومت بخواهد یک روز مردم را در حجاب آزاد بگذارید، مطمئنا تمام خیابان های تهران مانند سواحل برزیل خواهد شد!
در اینجا از تمام دوستان ترک خود درخواست دارم که حتی اگر ایشان را مستحق پاسخ نمی دانند اما به دلیل توهین های زیاد ایشان به فرهنگ ترکی، آنچنان که شایسته است ایشان را با ماهیت حقیقی فرهنگ سخیف خودشان آشنا کنند!