رفتن به محتوای اصلی

این نوشته واقعی بوده یا ...؟؟

این نوشته واقعی بوده یا ...؟؟
ناشناس

این نوشته واقعی بوده یا ...؟؟
یعنی واقعا بین نسل قدیم این نوع افکار زنده و پویاست؟
خدا به نسل ما رحم کند دیروزمان را این دوستان به سیاهی امروز بدل کردند لابد فردای ما هم توسط این سازماندهی می شود؟چه شود؟
و اما...


فرموده اند : " بنظر میرسد که امروز راه نهضت ملی و مصدق روشن ترین هدفگذاری و همچنین برنامه سیاسی برای دستیابی به آزادی و دموکراسی است." !!!
.جل الخالق.انوزقت به دیگر نیروها برچسب میزنند که شما میخواهید به گذشته باز گردید و این محال است!! واعظ غیر متعظ !

و نیز ادامه میدهد : " در مورد طیف طرفداران پادشاهی باید قبول نمود که اتحاد با هر بخش از این طیف در واقع اتحاد با آقای رضا پهلوی است. ایشان هنوز لزومی ندیده است کودتای 28 مرداد، تعطیل نمودن مشروطه، زندان و شکنجه و اعدام مخالفان توسط حکومت خودکامه پدر خویش را بروشنی و بدون بازگشت محکوم نماید. با اینهمه ایشان نه تنها با احزاب و تشکل های سیاسی به رقابت برخاسته است، بلکه حتی کوشش دارد گوی سبقت را از ایشان برباید"

اینهمه تحریف واقعیت و دشمنی از کجا می اید؟
تنها و تنها پناه میبریم به جمهوری اسلامی از خطر استیلای این نوع افکار.شاید هم هدف همین باشد وگرنه جامعه ما خیلی از نظر افکار اجتماعی و اصول دموکراتیک از این جلوتر رفته است.
من در فردای ایران با به قدرت رسیدن این قشر هرگز احساس امنیت نمی کنم که هیچ مطمئنم برای باوری مانند من وضع خیلی بدتر از امروز هم خواهد بود.پس مجبورم مبارزه را از " علیه جمهوری اسلامی " به " علیه هر اندیشه دیکتاتور و تمامیت خواه و یکجانبه نگر " بسط دهم نه تنها بر من هست که بر نسل من این مهم واگذار شده است